p0kk Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Athlon 900MHz/GF2 GTs/Asus A7V/128mbram/Win 98SE Før når jeg hadde den gamle Detonator3 drivern hadde jeg samme problemet - maskinen hang seg når jeg f.eks kjørte OpenGL i QUAKE. Jeg prøvde faktisk - ikke mindre enn rundt 50 ganger. Det samme skjedde hver gang. Men etter en stund - etterfulgt av timer med spilling i SoftWare-mod i q2 koblet jeg inn OpenGL igjen - bare for å teste (cl_maxfps 30) (for å starte mykt). Og da funket det! Men skrudde jeg opp maxfps til 50 så klikka det. Så jeg prøvde tilvenningsprosessen igjen - spilte mange timer i opengl i 30 fps for så å skru opp en 10 fps. Og til slutt kunne jeg spill q2 med 120 fps uten problemer. Må systemet gjennom en tilvenningsprosess før den kan yte max? For ett jævla opplegg ass. jeg går over til LINUX!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Abig KG 7 RAID AMD t-Bird (266FSB) [email protected] ASUS V8200 Deluxe 200/460@261@566 512MB Kingston DDR-RAM CAS 2 2*30MB ATA 100 IBM RAID 0 performance. W2K SP2 Detonator 21.83 3DMark 2001 score 7419 hmm jeg hadde noe av det samme prob. som du har. Jeg fikk kvitta meg med problemet ved å fjerne Soundblaster sin aktive desktop meny. PC ble stabil som bare det.... Andre mulighet er at enten GPU'en eller CPU'en blir for varm....sjekk tempen på systemet ditt... SJEKK GEFORCE 3 OC prosjektet mitt pp hjemmesiden. http://www.kimwetteland.com wOrD oUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå