Barkley Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Som de fleste har fått med seg kom Ford med 6. generasjon Mustang i 2015 Ikke så stor fan av Amerikanske biler, men muskelbiler og sportsbiler får de til. Jeg kunne nok skrevet i overkant av tusen ord på hvorfor den nye Ford Mustang er mye bedre enn den forrige. Med det Norske avgiftssystemet blir ikke dette noe storselger her til lands. Hvor mye tror du Ford Mustang 2015 blir å koste i f.eks 2020?Når 75% av bilen er avgifter vil man jo tro at den blir å koste ihvertfall halvparten på 5 år?Hva tror du? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Vil heller tro det kommer til å være en bil som faller i pris, men allikevel holder seg noe stabilt. For 1,2 millioner i Norge kan du få biler som er mye mer eksklusive en dette. Typisk for litt sjeldnere biler i Norge er jo at eiere tror de kan kreve nesten hva de vil. Endret 14. desember 2016 av Vertical^ Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Nå kan man jo kjøpe EcoBoost-modellen i stedet, og spare seg selv for nesten en halv mill, da. Den koster i overkant av 700 000 kr. Stort sett akkurat samme bil, bare annen motor. Kjørte EcoBoost en periode selv, og kan melde at den sparker godt fra seg (veldig responsiv, og synes den akselererer godt også i de lavere hastighetene). Gromlyden fra en V8 mangler selvfølgelig, men alt i alt var det en over forventning positiv opplevelse! Gidder ikke betale 400 000 kr mer for lyd. Endret 14. desember 2016 av duckArmy Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Som vanlig bare propaganda, den prisen tilsvarer en GT premium fastback. Med avgifter lander den rett over 800 000, altså 400 000 fra estimatet. Tror den raser i pris, det er lite folk i Norden som er gira på å bruke så mye drivstoff. Avgift 531 279,34 + Innkjøpspris302 000,00 = Sum833 279,34 kroner Endret 14. desember 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Som vanlig bare propaganda, den prisen tilsvarer en GT premium fastback. Med avgifter lander den rett over 800 000, altså 400 000 fra estimatet. Tror den raser i pris, det er lite folk i Norden som er gira på å bruke så mye drivstoff. Avgift 531 279,34 + Innkjøpspris302 000,00 = Sum833 279,34 kroner Bilen ligger jo ute til 1.1-1.2 millioner på finn.. Uannsett er det er ihvertfall vel langt ifra "propaganda" at bilprisene i Norge er hinsides latterlige. Endret 14. desember 2016 av MrL Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Bilen ligger jo ute til 1.1-1.2 millioner på finn.. Uannsett er det er ihvertfall vel langt ifra "propaganda" at bilprisene i Norge er hinsides latterlige. slike skilt er rett og slett propaganda jo, kommer vell fra libertinus eller noe slik. De er jo drevne på det der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hoho. Virker ut som liberalistene har begynt tidlig med bullshitspredningen sin dette valget. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Den plakaten der er grunnen til at Tesla selger så bra i Norge da en får en bedre bil til halve prisen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Den plakaten der er grunnen til at Tesla selger så bra i Norge da en får en bedre bil til halve prisen Påvirket ikke mine kjøp av tesla iallefall.. Den plakaten er der for en ting, få folk til å stemme på frp ved å lure dem. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Fra nyttår blir den vell muligens billigere pga bortfall av hk-avgift selv om co2 går opp litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Nå kan man jo kjøpe EcoBoost-modellen i stedet, og spare seg selv for nesten en halv mill, da. Den koster i overkant av 700 000 kr. Stort sett akkurat samme bil, bare annen motor. Kjørte EcoBoost en periode selv, og kan melde at den sparker godt fra seg (veldig responsiv, og synes den akselererer godt også i de lavere hastighetene). Gromlyden fra en V8 mangler selvfølgelig, men alt i alt var det en over forventning positiv opplevelse! Gidder ikke betale 400 000 kr mer for lyd. Uansett hvor bra EcoBoost-motoren er, så synes jeg en Mustang fortjener en V8-er. Blir som å kjøpe en Rolex med et quartzurverk. Ja, det er mer presist og langt billigere, men det blir ikke det samme. Dette er selvfølgelig bare min barnslige mening Endret 15. desember 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Uansett hvor bra EcoBoost-motoren er, så synes jeg en Mustang fortjener en V8-er. Blir som å kjøpe en Rolex med et quartzurverk. Ja, det er mer presist og langt billigere, men det blir ikke det samme. Dette er selvfølgelig bare min barnslige mening Rolex er faktisk en av de klokkene jeg kunne kjøpt med quartz. Oysterquartz er jo råkul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Hahaha, der må jeg nesten si meg uenig Godt folk har forskjellig smak, gjelder forsåvidt klokker og bil. Endret 15. desember 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå