Niklasp Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hvis du er mye på farten kan denne boksen til MacBook-laderen din være nyttig.DAGENS DINGS: Nøst: Cable Organizer Veldig enkel, og faktisk ganske smart Lenke til kommentar
T. Henriksen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Sånne hadde man på 70 tallet. 1 Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Har en sånn med håndtak og 20 meter ledning sykt praktisk Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Nå vet jeg ingenting om Mac-ladere, men blir ikke den "boksen" varm? Er det da lurt å ha en boks utenpå den? 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Denne dingsen skal rydde opp i kabelrotet dittFeil i overskriften på artikkelen. Denne dingsen kan ikke rydde opp i mitt kabelrot. Den er altfor liten til alle mine kabler. Produktet har bare én hensikt, og det er å gjøre MacBook-laderen din litt mer håndterlig.Feil i teksten i artikkelen. Jeg har ingen MacBook-lader. 2 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Sånne hadde man på 70 tallet. Jepp, og da hadde den vel til og med en fjær eller spak for å snurre opp. Jeg ser hva de prøver å gjøre her, det ser unektelig ryddigere ut, men du må drasse på en større og tyngre dings. Pros and cons...doors and corners Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Denne er lur, slipper hvertfall å kjøre over kabelen med stolen hele tida https://www.google.no/search?q=Bcase+TUP2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&biw=1416&bih=962#tbm=isch&q=%22Bcase+TUP2%22 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Denne dingsen skal rydde opp i kabelrotet dittFeil i overskriften på artikkelen. Denne dingsen kan ikke rydde opp i mitt kabelrot. Den er altfor liten til alle mine kabler. Produktet har bare én hensikt, og det er å gjøre MacBook-laderen din litt mer håndterlig.Feil i teksten i artikkelen. Jeg har ingen MacBook-lader. Well, aren't you a hoot. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Lade kabelen skulle vært inni mac, sånn støvsuger opplegg Lenke til kommentar
Utking Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ser ikke hvordan dette skal hjelpe meg med å rydde opp i X antall hdmi, usb, ethernet og strømkabler men. Putter man da alle sammen inn i denne boksen? det kan umulig være plass til alle disse kablene der :S Har også en 10 meter lang skjøteledning som alltid havner i ei usse (krøll) kan jeg få den også inni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå