Gå til innhold

Evry legger Amazon Web Services inn i porteføljen

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glitrende, det offentlige Norge betaler milliarder av kroner til Evry for at dataene skal lagres på servere i Frankfurt, med software levert av utviklere i India.

Jeg tilbyr herved mine tjenester, dersom Statsministerens kontor tar kontakt kan jeg supplere med mitt kontonummer på Cayman, så kan man kaste bort pengene enda raskere, og jommen om ikke jeg kan tilby en sky eller tre også.

Lenke til kommentar

Glitrende, det offentlige Norge betaler milliarder av kroner til Evry for at dataene skal lagres på servere i Frankfurt, med software levert av utviklere i India.

Jeg tilbyr herved mine tjenester, dersom Statsministerens kontor tar kontakt kan jeg supplere med mitt kontonummer på Cayman, så kan man kaste bort pengene enda raskere, og jommen om ikke jeg kan tilby en sky eller tre også.

Indere må jo ha jobb og.

Lenke til kommentar

Du må gjerne prøve deg, men jeg tviler på at du kommer til å tjene så mye på det. Dette er en lavmarginsbransje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...