Gå til innhold

Nå lanserer Amazon sin videotjeneste i Norge

Anbefalte innlegg

Det er utrolig få ting jeg klarer å se. 

Får opp "Service Area Restriction" på det meste innholdet... 

Har dere det problemet? 

Går jeg på nettsiden får jeg:

Do you live outside of the United States?

As an Amazon Prime member, you can watch a limited selection of videos on Amazon.com. If you live outside of the United States, you may also be able to access PrimeVideo.com by contacting Customer Service to update your account.

Flere med dette problemet?

Løste seg. Sendte epost. 2 dager senere fikk jeg fult innhold. :)

Så de låste opp innhold for deg ?

Jepp. Tror jeg av en eller annen grunn hadde USA konto eller noe (prøvde å registrere meg før det ble lansert i Norge). Ble overført til Norsk konto, 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, jeg sjekket listen over devices med støtte og fant både tven min som er gammal (sony kdl52ex700) og xbox 360. Men noen app er ikke å finne på noen av delene. De ramset opp en hel forbanna haug med hauggamle tver, så hva de tenker på der forstår jeg ingenting av. Garantert ikke noen app på alle de tvene som de lister opp. På xboxen skal det finnes app, den har vært tilgjengelig siden 2012 i resten av verden ser det ut som. Men her på pottit-berget er ikke appen å få lastet ned såvidt jeg kan forstå. Og ingen støtte for chromecast.. Blir med 7 gratis dager ja, og alternative løsninger.

Hørte med support hos microsoft og hos amazon. Microsoft kunne bekrefte at det er en regionsgreie som gjør at appen ikke er tilgjengelig her. Amazon takket for å ha blitt gjort oppmerksom på problemet, og skulle se på det. Om noe skjer? Heller uvisst. Uansett så ser det ut til å fungere sånn halvveis tilfredsstillende å bare speile skjermen fra en nexus 7" til chromecasten. Foreløpig.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...