Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Høst 2016 = 29 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Dejligt billede i fine farver, og som vanligt i fin indramning. Mvh. John Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det var megen bra bilde Roar, benken her gjør bilde mer interessant. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Nå har jeg gransket bildet for å se om det er noe og sette fingeren på. Det eneste jeg fant var at benken haller mot venstre, så her burde du ha satt en stein under venstre bein for og rette den opp. Ellers var et det stilfullt bilde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Nej hvor fint..hyggeligt med en bænk der står ved søen ...vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg slenger meg bare på de andre over... et flott landskapsbilde, fargerikt og velkomponert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Sykler i Nordmarka hver sommer, og dette er som se et bilde derfra, selv om dette kan fra et helt annet sted. Flott idyll, og spesielt godt liker jeg sollyset på skog/landskap på andre siden av vannet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Kanskje ikke det mest spennende motiv og/eller komposisjon, men bildet bæres av fargene på skogen og i himmelen, som går igjen i vannflata som har fin tekstur, for en levende følelse. Benken blir nærmest statist i dette bildet. :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg