Timber! Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Joda. Har det. Not on my level, though. But that's not important, in this setting. I only take paying customers, not brats. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Hva er det du vil da? Lenke til kommentar
Timber! Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hva er det du vil da? Å knuse mine fiender, se dem drevet for meg, stjele deres rikdom, og se deres dyrebare druknet i tårer, å ri deres hester og omfavne deres koner og døtre. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Hvem er fiendene da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Ikke enda, men vi vil se omfattende blodbad de neste ti til femten årene. For mye makt og verdier på for få hender har alltid endt med revolusjon og vil ende opp i revolusjon igjen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det skjer neppe sålenge folk ikke holder på å sulte ihjel. Jeg kan ikke se at en norsk butikkansatt har noen indre drive til å gå til opprør mot eieren av konsernet vedkommende jobber i. Om noen finner ut at private har for mye penger håper jeg de private kjører "den brente jords taktikk" på det de har av eiendom. Så kan opprørerne lage sin egen arbeidsplass i ruinene av det de angriper. Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Samfunnet gjør for lite for de apatiske. Jeg tror faktisk neste revolusjon blir apatisk. Vi slutter bare å reprodusere Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Will the real Hillary Clinton please step forth. Løgneren Hillary Clinton vil forsøke å stjele valget, og komrad Obama forsøker å sensurert medier som ikke fremmer røverhistoriene deres. Desperasjonen er til å ta og føle på. Tyrannene forsøker å klore seg til makten med alle midler. Endret 16. desember 2016 av zeebra Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Nå prøvde vel Trump å stjele det før folk gikk til urnene. Det er jo godt gjort at det liksom skal være så usikkert at delstatsseire med femsifret antall stemmer skal trekkes i tvil. Men, de bruker jo frivillige midler på det - så det får gå. Hadde de kommet til en ny konklusjon hadde vel Trump bladd opp og tatt en recount selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå