vifteovn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Har tenkt lenge på å kjøpe det, men 150kr++ er jeg ikke så lysten på, og bare for en skarve 1meter eller noe. Så da jeg fant "glow-string" i en leketøysbutikk tenkte jeg at kanskje dette kunne fungere som en slags erstatning. Etter litt tenking fant jeg ut av det passa best i rundt vinduet, festinga var ingen problem, brukte litt klar teip, viss du ser nøye ser du det kanskje. Men siden stringen var så lett kunne jeg sikkert brukt minder. Modden tok 3min Og 5meter "glow-string" kosta 60kr. Den er uv-reaktiv, pluss at den lyser i 2-3 min etter du har skrudd av uv-effekten. Fikk desverre ikke noe bra bilde av det :/ Endret 30. november 2003 av The_Creator Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nice, men jeg liker ikke den SVÆRE gummikanten rundt vinduet ditt.. Blir så gummi! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Sant nok, men det var det som fulgte med vindu-kitet Burde vel ta med at jeg bruker 2*30cm uv-katoder, 1 rund + 1*10cm. Men du ser jo ikke gummien på nattfoto Endret 30. november 2003 av The_Creator Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ganske så genialt må jeg si. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Er det flere plasser jeg kan bruke den? Rundt pci-spora? Cdrom? Hardisk? De kommer jeg på i farten, er det noe som ser bra ut tror dere? Kom gjenrne med en link der de har gjort sånt med normal neon-wire Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er det flere plasser jeg kan bruke den? Rundt pci-spora? Cdrom? Hardisk? De kommer jeg på i farten, er det noe som ser bra ut tror dere? Kom gjenrne med en link der de har gjort sånt med normal neon-wire kanskje i rillene foran på Chieftec kassa di? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvilken leketøysbutikk var det ? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Tror de har det i de fleste leketøyssjapper, bare se etter et stativ der det henger mye blacklight saker som feks stjerner, rundinger, planeter you name it Problemet er at det bare gir effekt i UV Derfor er det ikke _så_ stas å ha det i rillene i fronten. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ble ganske klompete med de tykke gummislangene og liste runt vinduet, men når det er sagt så er jo 60 kr for 5 meter KJEMPE BILLIG i forhold til neonwire! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå