aleckjo Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Stålull Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Jaggu heiteste stålulla jeg har sett. Riktignok kan man føle at det kanskje brenner litt når man tar i stålull, men synlig som her har jeg aldri sett det. Men flott bilde ble det jo av det selv om jeg ville fjerna 2/3 av det nedre feltet sett i høyresiden for å løfte blikket mot det som bildet handler om. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Morsom tittel og flott utførelse, ellers er jeg enig med Roar angående kutt i bunn. Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Morsom tittel og flott utførelse, ellers er jeg enig med Roar angående kutt i bunn. Takk for det! Tittelen er ikke så veldig kreativ siden det faktisk er et bilde av stålull ? Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Fint bilde.? Takk! Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Jaggu heiteste stålulla jeg har sett. Riktignok kan man føle at det kanskje brenner litt når man tar i stålull, men synlig som her har jeg aldri sett det. Men flott bilde ble det jo av det selv om jeg ville fjerna 2/3 av det nedre feltet sett i høyresiden for å løfte blikket mot det som bildet handler om. Roar Prøv å berøre stålullen med et 9V batteri så skal du se at det blir hett! Takk for godt tips igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg