Anonym555666 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Vi har nå vært kjærester en god stund. Har tidligere bodd sammen, men bor nå hver for oss pga studier og jobb men kun 30min kjøretur til hverandre. Før sendte han meg meldinger og ringte så mye som mulig. Ville ha tid med meg så ofte vi hadde fri. Nå ser vi hverandre maks 1 gang hver uke (han jobber offshore så er kun hjemme tors-sønd. Men dette er bare for en liten periode, så før dette så vi hverandre også maks 1-2 ganger i uken. Når vi ser film sitter vi ofte i hvert vårt hjørne. Vi har hatt en litt vond periode, og kranglet veldig mye om mye unødvendig som gjør at han kanskje trekker seg veldig bort. Burde jeg gi han god tid til å se hva han har? Han tar meg veldig for gitt.. Og dette sårer meg kraftig. Spesielt i den siste tiden prioriterer han kun kompiser, og blir ofte sur da jeg spør om noe ang oss , og forteller ofte kompisene om alle våre problemer. Dette sårer meg mye, da han fortsetter å fortelle dem mye negativt om forholdet selvom jeg vil holde det mellom oss. Trenger litt råd ang forholdet, hvordan skal jeg gi han rom til å få han forelsket og ville finne på ting sammen med meg igjen. Vet det er veldig viktig med venner og fritid i forholdet, og dette har vi begge alltid vært veldig klar over. Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Føler det ble veldig uoversiktig nå.. Poenget er litt at når vi har så lite tid sammen at han prioriterer kompiser, og gir lite oppmerksomhet til meg. Klarer sjelden å ha en kveld oss to med film uten at han føler vi kjeder oss. Alt dette har dabbet av etter vi en periode kranglet veldig mye.. Gjør alt for å fikse opp og vise han den glade jenta jeg var da vi møttes. Har slitt med depresjon i det siste som er mye grunn i krangling..:-( Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Dødfødt. Finn en partner som spiller deg god, evt lev lykkelig som singel. Det høres ikke ut som om noen av dere har det bra Anonymous poster hash: e9a33...71c 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Vel, skal jeg gi inn til dette? Det høres rett og slett ut som om at du henger etter dette forholdtet med nagler og negler. Og hvis du ikke blir behandlet riktig, kanskje du ikke er verdt så mye? Når han helst vil henge med kompis enn deg. Dette forholdet er over. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Vel, skal jeg gi inn til dette? Det høres rett og slett ut som om at du henger etter dette forholdtet med nagler og negler. Og hvis du ikke blir behandlet riktig, kanskje du ikke er verdt så mye? Når han helst vil henge med kompis enn deg. Dette forholdet er over. Det er jo ikke over, ut ifra det TS har skrevet. De er inne i en tung periode, og hvis man ikke snakker sammen og finner ut av ting, så blir det fort slutt, men ingen grunn til å gi opp helt ennå. 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hvis du vil være optimistic, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Vi har nå vært kjærester en god stund. Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Ja, ingen av oss vil gjøre det slutt. Jeg vil bare kommer over den vonde perioden og vi har hatt en god uke nå! Evt ting vi kan finne på sammen? Vi skal til syden en uke bare oss to etter jul, men han kjeder seg så fort. Tips til hvordan vi kan få det koselig sammen uten å bli "lei" av hverandre? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Ja, ingen av oss vil gjøre det slutt. Jeg vil bare kommer over den vonde perioden og vi har hatt en god uke nå! Evt ting vi kan finne på sammen? Vi skal til syden en uke bare oss to etter jul, men han kjeder seg så fort. Tips til hvordan vi kan få det koselig sammen uten å bli "lei" av hverandre?Dere må bare være dere selv. Blir dere/han drittlei da, så er nok dere to ikke ment to be dessverre. Man skal ikke gå å late som man er noe man ikke er for å tilfredstille andre. 1 Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Mente det ikke helt sånn. Men hadde lyst å gjøre noe ekstra stas når vi skal reise. Handle inn noe vi kan ha på hotellrommet osv? For å få den koselige stemningen mellom oss tilbake. Denne uken er for at vi skikkelig skal ha alene tid oss to for å finne ut av ting. Men gnisten har forsvunnet en del etter mye krangling og flere som blander seg inn.. Så vil bare få tilbake slik vi hadde det før, men likevel la han få den tiden han trenger for seg selv og kompiser. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Høres for meg ut som et forhold som er i ferd med å gå ut på dato. Du kan selvfølgelig prøve å la vær å ta kontakt og la kjæresten legge opp løpet og se hva han gjør da. Etter en ukes tid uten mas kan det hende han tar initiativ til noe, eller så kan det selvfølgelig hende han bare finner ut at det var godt å være i fred. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (...)Men gnisten har forsvunnet en del etter mye krangling og flere som blander seg inn.. Så vil bare få tilbake slik vi hadde det før(...) Før vi begynner å snakke for mye om han, kan du gi noen konkrete eksempler på hva du gjør for å få liv inn i forholdet igjen? Du gir i første post som eksempel at dere sitter i hver deres ende av sofaen, ønsker ikke legge skylden på deg men er det noe som hindrer deg i å sette deg nærmere han? Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Vi pleide før å sitte i armkrok til hverandre, men nå synes han det er best hver vår ende med god plass.. (...)Men gnisten har forsvunnet en del etter mye krangling og flere som blander seg inn.. Så vil bare få tilbake slik vi hadde det før(...) Før vi begynner å snakke for mye om han, kan du gi noen konkrete eksempler på hva du gjør for å få liv inn i forholdet igjen? Du gir i første post som eksempel at dere sitter i hver deres ende av sofaen, ønsker ikke legge skylden på deg men er det noe som hindrer deg i å sette deg nærmere han? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) såg ikke svaret før jeg postet ... sorry. Endret 14. desember 2016 av Smultring77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå