Gå til innhold

Muligheter for å se Premier League på pc og mobil med CD kabel-tv?

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt Riks-TV i flere år nå, så har jeg byttet til Telenor/Canal Digital. Kampanje data- og tv-løsning.

Registrerer at CD ikke har blitt så mye bedre på kundeservice siden sist jeg var kunde. Og selgeren som var på døra lovte mer enn hva som blir holdt. Men det er nå så. Jeg gir dem ett år så får vi se.

Selgeren fikk det til å fremstå som om hele familien fritt kunne ta i bruk Tidal, inkludert i abonnementet. Det går ikke. Gratisversjonen er begrenset. Så da er det vel like greit å holde seg til Spotify?

Jeg er avhengig av Premier League. Så da kommer jeg til å abonnere på den kanalpakken. Men hvordan kan jeg se Premier League på mobil, bærbar, nettbrett? Ifølge selgeren er ikke det noe problem. Koster det ekstra?

Finnes det noen rimeligere måte enn ordinært for å kunne se Premier League? F. eks. bare via pc?

Kunne selvsagt kontaktet CD kundeservice med disse spørsmål, men er redd jeg ikke lever lenge nok til å få svar. Er tross alt midt i førtiåra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi det var en lang tråd. Tusen takk. Har ikke tid til å gå gjennom hele den nå. Men skal få gjort det. Mulig jeg må avbestille PL-pakken jeg nettopp bestilte. Det er sikkert ei viss oppsigelsestid dersom jeg ikke gjør det innen angrefristen.

Ser for meg et problem som muligens kan oppstå, og det er at jeg trenger muligheten for å kunne ta opp kamper for å se i ettertid. Mange kamper får jeg ikke sett direkte pga arbeidstiden min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...