Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Frosta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Tror originalen var best jeg. Viktig med godt naboskap her!! V1 ville jeg kanskje ha fjerna forgrunn slik at det ble et panoramabilde? Merkelig at ingen strømledninger vises eller har du klona dem vekk? 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 V1 er favoritten, synes denne er mer velbalansert, og et bedre format. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Tror originalen var best jeg. Viktig med godt naboskap her!! V1 ville jeg kanskje ha fjerna forgrunn slik at det ble et panoramabilde? Merkelig at ingen strømledninger vises eller har du klona dem vekk? Ja, originalen var best. Jeg har ikje klona bort noe, men burde tatt vekk en flekk på himmelen ser jeg nå..... Panorama var kanskje ikke så dumt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 V1 er favoritten, synes denne er mer velbalansert, og et bedre format. Ja, enig med deg at V1 er et bedre balansert bilde. Takk så mye for fin kommentar! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Org. er et meget flot billede, i fine farver og format. Mvh. John Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Holder en knapp på V2, men er litt skeptisk til det nederste feltet selv om det ikke er noe feil på det i og for seg. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 dejlige grønne farver her..hvor er sneen henne ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Har hørt om "en rød liten stuga før två", dette må i såfall være "to røda før fyra" ? Hyggelig bilde, går for originalen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg