Benbjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Synes Everton kommer seg litt lett ut på kanten til Monreal. Tatt over initiativet litt nå, hjemmelaget. Mye enkle feil fra Arsenalspillerne nå. Igjen altså så slutter spillerne å spille fotball etter å ha tatt ledelsen. Henger litt i tauene nå. Blir for enkelt... Barkley herjer med midtbanen vår Endret 13. desember 2016 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Nå er det mye Everton ja! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Synes Everton kommer seg litt lett ut på kanten til Monreal. Tatt over initiativet litt nå, hjemmelaget. Mye enkle feil fra Arsenalspillerne nå. Igjen altså så slutter spillerne å spille fotball etter å ha tatt ledelsen. Henger litt i tauene nå. Blir for enkelt... Barkley herjer med midtbanen vår Er ikke noe nytt at Monreal ikke får noe hjelp bakover på venstrekanten. Har vært sånn helt siden Alexis ble spiss, Iwobi og AOC er ikke akkurat raketter til å jobbe hjem. Synes for øvrig vi ser svake ut, men vi har vunnet på flere dårlige dager tidligere i år. Mye grums bakover though... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Pause kan ikke komme fort nok. Everton herjer utpå der nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Det der er bra tragisk forsvar! Latterlig ufortjent scoring. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Spill litt forsvar a! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 1-1 rett før pause. Kanskje den mest fortjente utligningen jeg har sett. Bare vært Everton i 20 min nå Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 1-1 rett før pause. Kanskje den mest fortjente utligningen jeg har sett. Bare vært Everton i 20 min nå Så god har de faen ikke vært. Verre med forsvarspillet vårt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 1-1 rett før pause. Kanskje den mest fortjente utligningen jeg har sett. Bare vært Everton i 20 min nå Bitch plz. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Seamus Coleman prøver å hisse opp Özil. Stikk av da, forbanna cunt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Spiller som svin i dag Everton, fuck off din irske faen! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Slapp av, vi har Giroud på benken... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 1-1 rett før pause. Kanskje den mest fortjente utligningen jeg har sett. Bare vært Everton i 20 min nåSå god har de faen ikke vært. Verre med forsvarspillet vårt. De har herjet. Barkley styrer alene midtbanen og Arsenal Taper alle dueller og andreballer. Grusom omgang etter målet til Alexis. For nte gang denne sesongen så slutter spillerne å spille etter å ha tatt ledelsen. Ser rett og slett redde ut utpå der. Panikk over hele linja. Har vel ikke klart mer enn 3 pasninger på rad uten å miste ballen etter å ha tatt ledelsen. Her har Wenger en jobb å gjøre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Everton hadde en helt annen attitude etter 0-1. Kjempet seg tilbake i kampen. Ga oss ekstremt lite rom som ga lite presisjon og en del stressede situasjoner. Hvis Everton spiller slik i 2. omgang må Arsenal opp et hakk. Virket som Arsenal ønsket å kontrollere på 0-1 og dominere i sitt tempo. Må en helt annen vilje til nå etter pause. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) 1-1 rett før pause. Kanskje den mest fortjente utligningen jeg har sett. Bare vært Everton i 20 min nåSå god har de faen ikke vært. Verre med forsvarspillet vårt.De har herjet. Barkley styrer alene midtbanen og Arsenal Taper alle dueller og andreballer. Grusom omgang etter målet til Alexis. For nte gang denne sesongen så slutter spillerne å spille etter å ha tatt ledelsen. Ser rett og slett redde ut utpå der. Panikk over hele linja. Har vel ikke klart mer enn 3 pasninger på rad uten å miste ballen etter å ha tatt ledelsen. Her har Wenger en jobb å gjøre. Allikavel har vi ikke tapt siden første serierunde . Går ikke ant å dominere 90 minutter mot hvert jævla lag. Everton har ikke tapt hjemme i år heller. Og dominert har de iallefall ikke, selv om siste halvdel av omgangen var deres. Eller strengt tatt, de siste 15. Opp med intensiteten så ror vi denne i land, som mot alle andre. Endret 13. desember 2016 av ChopperReid 5 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Forventer at vi tar oss opp nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Monreal irritert nå. Lite bevegelse foran mål. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Forstår han godt. På tide å få på Giroud nå! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Gaaaad! Den må du få på mål, Mesut! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 SETT DEN DA ÖZIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå