lisene Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 har du aktivert usbporten på routeren i innstillingene? Medieserver er aktivert. Ser ikke hvor jeg kan aktivere usb porten. Men så lenge jeg kan bla i filene fra hardisken over nettet med pc -en, så skulle den vel være aktivert. Lenke til kommentar
lisene Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Det er nok appen på iphonen som ikke fungerer skikkelig. Allcast appen på nettbrettet fant mediaserveren og det fungerte fint å se videoer på tv. Men jeg har ikke tenkt å gi meg før jeg også kan styre det fra iphonen. Lenke til kommentar
lisene Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg får startet medieserveren med en annen app, så nå er det bare rekkevidden på wifi som er utfordring. I yterkantene kan det variere fra ingen nettverk til fullt nettverk. Prøver meg frem ved å endre kanaler. Men har forstått at det skal finnes app til telefonen der jeg skal kunne søke etter kanaler med minst mulig støy. Noen som kjenner til noen? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Ikke kjent med iOS-app, men hvis du har tilgang på Android, så kan du bruke Wifi Analyzer. Viktig å huske at det er 2.4Ghz nettet som har best rekkevidde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå