Ragnar Skj Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hva slags småfugl ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Har fått rede på at det er trekryper, som kan oppholde seg blant småfuglene vinterstid. Så er det mysteriet løst. Skj Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Må si meg enig med han som nevner trekryper på foto.no. Kjøttmeisen har derimot litt mer "kjøtt" på beina. Jeg har gått over fra fugler til gatefotografering så jeg kan vel ikke regnes for fugleentusiast lenger :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Med det kroknebbet kunne det hvertfall ikke være en spøkefugl. Lurte litt på om det kunne være ei krympa nøttekråke da jeg så mønsteret over ryggen, men nebbet stemte ikke så jeg ventet spent på riktig art. Ser nå at den er plassert rett etter diverse spettmeisarter så du var kanskje på rett spor med funderinger rundt meis. Du får legge ut no' godt til'n så kanskje han kommer igjen og står stille for fotografering neste gang. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hei Ragnar Artig likvel, at fange trekryperen på bilde Kanske bedre lykke neste gang M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Helt riktig, trekryper, kort nebb og hvit øyestripe tyder på underart familiaris (vanligste i skandinavia) Flott artsbilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Hei Ragnar Artig likvel, at fange trekryperen på bilde Kanske bedre lykke neste gang M v h Leif Takker Leif. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Helt riktig, trekryper, kort nebb og hvit øyestripe tyder på underart familiaris (vanligste i skandinavia) Flott artsbilde. Takker for kommentaren MotoG ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Hei Ragnar Artig likvel, at fange trekryperen på bilde Kanske bedre lykke neste gang M v h Leif Takker Leif. Skj Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg