Telialigaen Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Dota 2, Heroes of the Storm eller Rocket Leauge kan bli «Folkets spill»E-SPORT: Du avgjør hva som blir det nye spillet i Telenorligaen Lenke til kommentar
LionsEmperor Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Noen måte å se hvor mange lag i hvert spill som er opprettet? Slik at man kan se hvordan de tre titlene ligger an? 1 Lenke til kommentar
Rs Grim Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Få inn Rocket League, tilogmed Ola Nordmann skjønner hvordan det spillet fungerer, derav vil han kanskje engasjere seg og følge med på det. Imotsetning til Moba spill. 3 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Få inn Rocket League, tilogmed Ola Nordmann skjønner hvordan det spillet fungerer, derav vil han kanskje engasjere seg og følge med på det. Imotsetning til Moba spill. Må vel si meg enig her, RL er faktisk lett å forstå for de som ikke er heftig investerte i spillet også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Skulle gjerne sett Dota 2 der, men tror egentlig det blir nok lag. Tipper Rocket League vinner her Lenke til kommentar
offen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det holder vell med ett Moba spill? 100 meter sprint med eller uten hinder? Sjakk eller lyn sjakk? Eneste riktige valget i min mening er Rocket League. Selv om jeg gjerne skulle sett noen fighting games, men det er desverre ikke lagspill. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Trackmania? Lenke til kommentar
pssh Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det holder vell med ett Moba spill? 100 meter sprint med eller uten hinder? Sjakk eller lyn sjakk? Eneste riktige valget i min mening er Rocket League. Selv om jeg gjerne skulle sett noen fighting games, men det er desverre ikke lagspill. Ikke sikkert at de som spiller dota er enig med deg. Hva er vitsen med overwatch? Er jo allerede ett FPS spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Rocket league. Dota2 har jo overlegne internasjonale produksjoner da og spesielt tilrettelagt for publikum in-game (arrangemet, turneringer etc). Så de er nok kommet lengst slik sett. Forøvrig endres hele spillet 12 des, til versjon 7.00. Valve endrer på det meste, så duka for litt kaos på public der, selv for de spilt lenge. Proffene får nok nytt å tygge på i denne meta'en, for å si det mildt. Lenke til kommentar
LionsEmperor Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Håper Heroes of the Storm tar det. Heroes er et friskt pust i en gammel sjanger som har vært kraftig på fremmarsj siste tiden. Men selvfølgelig er jeg biased med tanke på at jeg spiller spillet en hel del. Lenke til kommentar
Nudl Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Synes dere bør satse på å få inn Super Smash Bros. Melee. Miljøet her i Norge er relativt sterkt og fortsetter å vokse både her og utenlands. Problemet er bare at det ikke er nok turneringer her i skandinavia. Vi har kun Eclipse (Oslo) og Beast (Göteborg). Miljøet trenger sårt flere arrangører på banen. Anbefaler å ta kontakt med Smash Norge. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Synes dere bør satse på å få inn Super Smash Bros. Melee. Miljøet her i Norge er relativt sterkt og fortsetter å vokse både her og utenlands. Problemet er bare at det ikke er nok turneringer her i skandinavia. Vi har kun Eclipse (Oslo) og Beast (Göteborg). Miljøet trenger sårt flere arrangører på banen. Anbefaler å ta kontakt med Smash Norge. Av ren nysgjerrighet: Kan man arrangere en nettbasert liga i Super Smash Bros? Lenke til kommentar
Jotne Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Dota 2. Åpentbart. Som det er blitt nevnt flere ganger, er kanskje ikke miljøet i Norge _kjempe_stort, men spillet ellers er såpass stort, at å ikke satse på det før ellers siden, føler jeg nesten blir som å stå igjen på perongen etter toget er gått... Gjør som Valve gjorde under TI(1) - "introdusèr" spillet med høy premiepott i ny og storslått turnering! (hvem vil sponse?? Kanskje har det tilogmed nå etter 7.00 patchen blitt bittelitt lavere terskel for entry. Fin tid å starte med Dota 2, siden mange av de etablerte spillerne nå aldri har hatt flere nye ting å konsentrere seg om! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Sier seg selv at Dota burde være der da de 2 andre er et fotball-spill med biler og det siste et spill som prøver å være dota.. Men det kommer ikke til å skje, gaming i Norge er tullete, blir nok Minecraft som vinner. Lenke til kommentar
LionsEmperor Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synes dere bør satse på å få inn Super Smash Bros. Melee. Miljøet her i Norge er relativt sterkt og fortsetter å vokse både her og utenlands. Problemet er bare at det ikke er nok turneringer her i skandinavia. Vi har kun Eclipse (Oslo) og Beast (Göteborg). Miljøet trenger sårt flere arrangører på banen. Anbefaler å ta kontakt med Smash Norge. Av ren nysgjerrighet: Kan man arrangere en nettbasert liga i Super Smash Bros? Grunnet muligheten for netplay via emulator kan man teknisk sett det ja. Lenke til kommentar
saintsnorge Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 hvorfor ikke h1z1?...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå