Uknown123 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hei. Trenger hjelp! Har muntlig eksamen i morgen om den kalde krigen med vekt på vest Europa. Lurte på om noen kunne være så snill og hjelpe meg med denne? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hva eksakt trenger du hjelp til? Det er et stort tema og det er liten vits å slenge ut info om alt. Lenke til kommentar
Uknown123 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Hva eksakt trenger du hjelp til? Det er et stort tema og det er liten vits å slenge ut info om alt. Litt om økonomien til vest Europa. Hvis du vil så kan du skrive det du kan. Fikk oppgaven slik. Kan egentlig velge hva jeg vil ha om, så lenge det er "kald krig, med vekt på Vest - Europa" slik som det står i oppgaven. Lenke til kommentar
Uknown123 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Hva eksakt trenger du hjelp til? Det er et stort tema og det er liten vits å slenge ut info om alt. Litt om økonomien til vest Europa. Hvis du vil så kan du skrive det du kan. Fikk oppgaven slik. Kan egentlig velge hva jeg vil ha om, så lenge det er "kald krig, med vekt på Vest - Europa" slik som det står i oppgaven. Håper du kan hjelpe meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå