Dux ducis Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, saken er at jeg ikke finner window kit til Lian li pc50usb. Finnes det i det hele tatt? Jeg har og tilgang til en del pleksiglass(nok til å dekke en side på pc50usb i alle fall). Hva burde jeg bruke for å skjære i en lian li dør?(for å få plass til vindu) Og til slutt, kan dere anbefale meg noe til lian-li pc50usb (da mener jeg om dere vet om en grei mod eller nytting utstyr til det) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Anbefaller en Dremel til å kutte ut til vindu. ang ekstra mod, når du først har vindu, skader det ikke å ha katoder (helst dobbel) Lian Li har også mange frontdeksler som er ganske fine... hva med å modde strømforsyninga? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) jeg bestemmer at det er ulovlig å kjøpe dører med vinduer ... Dremel skal nok fungere fint, hva er kabinettet laget av ? finn på noe artig, noe som ingen andre har funnet på , det som vekker oppsikt Endret 30. november 2003 av pc^2004 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Dette er et aluminiums kabinett, med "hard anodize"... herdet på en spesiell måte eller noe... Skal skjøpe Sunbeam rheobus 3, en ny vifte, en katode kit og to kalde katoder... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 stikksag med metall blad? Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjøp deg ett window kit, som dette f.eks. og borr, dremmel og hva du nå enn trenger. Men jeg annbefaler at du kanskje gir oppgaven til noen som har saget i alu før, vanskelig å få det helt rett og pent. Hilsen Lian Li eier Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bruk stikksag og tålmodighet, så går det fint. Kuttet selv i min egen dør, med stikksag, ble veldig bra. Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Alt er avhenging av hvilket metal det er i døra, forskjell på å skjære i gull og i alu liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå