Gå til innhold

starwars spilla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jup

 

mennneh det er mange andre sw spill som har vært bra...i gamle dager...

 

x-wing, Tie Figter, x-wing VS Tie Figheter, X-wing Alliance var jo bra

Rebel assault vil jeg også si var bra, med tanke på hvor tidlig det kom...med "photorealistisk" grafikk...jeg hadde det iallefall immari gøy med det...

 

dark forces var jo konge, jedi knight var jo oxo bra...

 

men selvsagt..det er mange kalkuner oxo, spesiellt til konsol...

Lenke til kommentar
Utviklerene av SW spillene burde satset på kvalitetsspill i steden for å produsere 120 spill i året........

 

Ser for meg et spill hvor du blander AOE og Freelancer, bygg en hær, ta over planeter, et av de større prosjektene gjennom tidene "drømme, drømme" :wow:

De beste star-wars spilla er jo kvalitetesspill!

 

Hva er det du klager over Ratm_Fan? :mad:

Lenke til kommentar
Utviklerene av SW spillene burde satset på kvalitetsspill i steden for å produsere 120 spill i året........

 

Ser for meg et spill hvor du blander AOE og Freelancer, bygg en hær, ta over planeter, et av de større prosjektene gjennom tidene "drømme, drømme"  :wow:

De beste star-wars spilla er jo kvalitetesspill!

 

Hva er det du klager over Ratm_Fan? :mad:

Ja, men hva med de andre 30 Star Wars spillene da?

 

SW: KOTOR og Jedi Knight spillene er de eneste spillene med klasse, ellers er det kun produsert spill som forsvinner blant de andre 100 spillene i Spaceworlds hyller. Tenk på potensiale Star Wars spillene har i seg!

 

(samme med ringenes herre spillene)

Lenke til kommentar
Utviklerene av SW spillene burde satset på kvalitetsspill i steden for å produsere 120 spill i året........

 

Ser for meg et spill hvor du blander AOE og Freelancer, bygg en hær, ta over planeter, et av de større prosjektene gjennom tidene "drømme, drømme"  :wow:

De beste star-wars spilla er jo kvalitetesspill!

 

Hva er det du klager over Ratm_Fan? :mad:

Ja, men hva med de andre 30 Star Wars spillene da?

 

SW: KOTOR og Jedi Knight spillene er de eneste spillene med klasse, ellers er det kun produsert spill som forsvinner blant de andre 100 spillene i Spaceworlds hyller. Tenk på potensiale Star Wars spillene har i seg!

 

(samme med ringenes herre spillene)

Spill blir jo bedre og bedre. Det er det samme med Star wars. Dessuten vil flest mulig spillprodusenter tjen mer penger, men hvis bare et firma lager det, ville de andre ikke tjent noe.

 

Når de lager mange star wars spill får alle den typen de liker istedenfor å lage bare et, som halvparten av starwars fan liker.

 

Det er jo opplagt Ratm_Fan :laugh:

Lenke til kommentar
Utviklerene av SW spillene burde satset på kvalitetsspill i steden for å produsere 120 spill i året........

 

Ser for meg et spill hvor du blander AOE og Freelancer, bygg en hær, ta over planeter, et av de større prosjektene gjennom tidene "drømme, drømme"  :wow:

De beste star-wars spilla er jo kvalitetesspill!

 

Hva er det du klager over Ratm_Fan? :mad:

Ja, men hva med de andre 30 Star Wars spillene da?

 

SW: KOTOR og Jedi Knight spillene er de eneste spillene med klasse, ellers er det kun produsert spill som forsvinner blant de andre 100 spillene i Spaceworlds hyller. Tenk på potensiale Star Wars spillene har i seg!

 

(samme med ringenes herre spillene)

Spill blir jo bedre og bedre. Det er det samme med Star wars. Dessuten vil flest mulig spillprodusenter tjen mer penger, men hvis bare et firma lager det, ville de andre ikke tjent noe.

 

Når de lager mange star wars spill får alle den typen de liker istedenfor å lage bare et, som halvparten av starwars fan liker.

 

Det er jo opplagt Ratm_Fan :laugh:

Ja selvføgelig blir spill bedre og bedre etter utviklinga. Men det gjør ikke opp for at Star Wars spillene har vært utrolig dårlige, år etter år. Skjønner ikke helt hva som menes med setning nr to..... Hva har det med saken å gjøre at flere spillprodusenter har laget spillene? Det gjør det jo bare enda værre, da flere spillprodusenter har hatt sin sjanse til å lage kvalitetsspill, men har mislykkes gang på gang. Men du får ha din mening da...... :roll:

Lenke til kommentar

Takk for at dere minte meg på Tie Fighter og X-Wing. Det var spillene sine det.

 

Og Rebel Assault, mitt første cd-rom spill... :love:

 

Kjøpte meg soundblaster 16 og cd-rom for litt (hehe) av komf. pengene...men det er lenge siden...nå har *host* gikta tatt meg, isjasen gnager og *hark* barnebarna ringer aldri...

Lenke til kommentar
Og så var det ett da... husker ikke helt, var på nintendo 64 *mimre om gode gamle dager* het noe med Shadows - Shadow of the Empire tror jeg :dontgetit: er lissom "historien mellom" Empire strikes back og Return of the Jedi :thumbs:

Shadows Of The Empire er tiden etter Return Of The Jedi, om jeg ikke husker feil. Kommet ut i tegneserie og bokform.

Lenke til kommentar

Mulig jeg blander ja. Saken er den at Shadows Of The Empire kom ut etter at historien etter Return of the Jedi og før bøkene som er Episode 7, 8 og 9. Så da er det lett å blande det tidsmessig. Skulle gjerne slått opp og sett etter, men tegneseriene mine ligger 4,5 mil unna, og da er det ikke så lett, så jeg tror deg på ditt ord :)

Lenke til kommentar
Utviklerene av SW spillene burde satset på kvalitetsspill i steden for å produsere 120 spill i året........

 

Ser for meg et spill hvor du blander AOE og Freelancer, bygg en hær, ta over planeter, et av de større prosjektene gjennom tidene "drømme, drømme"  :wow:

De beste star-wars spilla er jo kvalitetesspill!

 

Hva er det du klager over Ratm_Fan? :mad:

Ja, men hva med de andre 30 Star Wars spillene da?

 

SW: KOTOR og Jedi Knight spillene er de eneste spillene med klasse, ellers er det kun produsert spill som forsvinner blant de andre 100 spillene i Spaceworlds hyller. Tenk på potensiale Star Wars spillene har i seg!

 

(samme med ringenes herre spillene)

Spill blir jo bedre og bedre. Det er det samme med Star wars. Dessuten vil flest mulig spillprodusenter tjen mer penger, men hvis bare et firma lager det, ville de andre ikke tjent noe.

 

Når de lager mange star wars spill får alle den typen de liker istedenfor å lage bare et, som halvparten av starwars fan liker.

 

Det er jo opplagt Ratm_Fan :laugh:

Ja selvføgelig blir spill bedre og bedre etter utviklinga. Men det gjør ikke opp for at Star Wars spillene har vært utrolig dårlige, år etter år. Skjønner ikke helt hva som menes med setning nr to..... Hva har det med saken å gjøre at flere spillprodusenter har laget spillene? Det gjør det jo bare enda værre, da flere spillprodusenter har hatt sin sjanse til å lage kvalitetsspill, men har mislykkes gang på gang. Men du får ha din mening da...... :roll:

Tenk litt da RapeFan :wallbash:

Lenke til kommentar
Mulig jeg blander ja. Saken er den at Shadows Of The Empire kom ut etter at historien etter Return of the Jedi og før bøkene som er Episode 7, 8 og 9. Så da er det lett å blande det tidsmessig. Skulle gjerne slått opp og sett etter, men tegneseriene mine ligger 4,5 mil unna, og da er det ikke så lett, så jeg tror deg på ditt ord :)

1. banen i shadows of the empire er jo "battle of hoth" ;)

 

 

shadows of the empire er til pc og btw.. har det i hylla her en plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...