Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Michael Jackson: Skyldig eller Uskyldig?


midgard

Anbefalte innlegg

Er Michael jackson skyldig eller uskyldig? Hva tror dere?

 

Michael Jackson svømmer litt på dypt vann om dagen. Tror dere han kommer i land?

Alle har tydeligvis sine egne oppfatninger om denne mannen. Ikke ta tenk på hvordan mannen ser ut, men tenk heller på det dere egentlig tror.

 

Skriv også om dere er fan av Michael eller ikke. Det har faktisk endel å si.

 

Etter de siste opplysninger så er jeg sikker på at han er uskyldig. Med både video-opptak og vitner så er visst ikke mora til denne gutten helt "god".

 

Hilsen Midard

 

Forresten: Jeg er fan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at han ble anklagd første gang så vil jeg ikke se bort i fra at det er en del litt uegnede foreldre som prøver å få ungene sine inn på neverland. Hvordan skal man ellers bli rik i "the land of the lawsuit" ?

 

Det eneste som ser ut til å bli bevist hittil er at den ungen ikke har snille foreldre.

Lenke til kommentar

Skyldig/uskyldig har jeg ikke oppgjort meg noen mening om.

 

Det eneste jeg vet er at amerika er feil land å si, "Vi pleier å sove i samme seng, og lese eventyr til hverandre", i...

 

Jeg tror også at denne gangen slipper han ikke unna.

 

Alle artister må "ta slutt" en eller annen gang. Enten av å forsvinne i det stille, eller "go out with a bang" (noe jeg "foretrekker" :) )

Sånn sett er det jo ikke en dum måte å avslutte sitt artisteri; selvmord etter å ha blitt "uskyldig" dømt for seksuell omgang med småbarn. Det passer så bra på den måten det ikke passer til han i det hele tatt. eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg tror han er uskyldig, det viser seg jo at mora til gutten har prøvd seg på svindel før, og hvorfor får jacko kun sånne andmeldelser når han kommer ut med ny plate?

 

mora til gutten så nok at forige gang han fikk et søksmål mot seg, fikk familien haugevis av millioner og ønsket å tjene litt selv og.

 

Er michael jackson fan så klart, og kjøpte nylig number ones på både cd og dvd

Lenke til kommentar

jeg tror han er skyldig. tror ihvertfall han har lekt litt for mye med småbarn, om ikke alt han er tiltalt for stemmer.. ingen tvil om at det er en gal mann (se litt på han f.eks.), men heller ingen tvil om at han har laget mye bra musikk..

 

er ikke fan av han, men liker endel av sangene hans..

 

fin signatur forresten EJH, hva er resultatet i 10-tallsystemet?

Lenke til kommentar

han har blitt frikjent rettferdigheten vil seire

 

i vg i dag sto det.

Men er ikke så rart at mange tror han er skyldig, får med en gang han blir siktet kommer det stort på forsiden i media, men nå når han blir frifunnet sto det bare en liten notis i papirutgaven, og lå ikke framme på første siden til vg.no..

 

Synes at Media har forhåndsdømt han og at alle da har trodd på det, synd at media kan ødlegge så mye.

 

Men igjen, bra han blir frikjent

Lenke til kommentar
Frikjent av "Los Angeles County Department of Children and Familiy Services" , ikke av statsadvokaten eller andre representanter for rettsvesenet. Saken kommer jo allikevel opp for domstolen.

Ja, men det skal nå mye til at han blir funnet skyldig av rettsvesenet

Lenke til kommentar

Som Haltan sier ; han er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

 

Det er klart det er lett å anklage en rik mann som Michael Jackson for pedofili, ettersom han har innrømt at han sover i samme seng som smågutter. Det virker riktignok litt rart å gjøre dette, men det er jo kommet fram at Michael Jackson på mange måter er en liten gutt selv... han har liksom aldri vokst helt opp.

 

Jeg vet jo ikke om han virkelig har gjort det... jeg har en mistanke om at de som anklager han nå, bare er ute etter penger og/eller publisitet... enten det eller så har de noe grunnleggende mot han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...