Captain Kuijt Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Hei! Gikk tom for tradisjonell alkohol idag, men har ett par flasker med grønn Listerine liggende. Har drukket noen før i nødtilfeller, men syns at det er litt vanskelig å få i seg (bruker en time på å få i meg en flaske). Vil det være lettere å få ned hvis jeg setter den i kjøleskapet og drikker den kald/iskald? Endret 13. desember 2016 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hei! Gikk tom for tradisjonell alkohol idag, men har ett par flasker med grønn Listerine liggende. Har drukket noen før i nødtilfeller, men syns at det er litt vanskelig å få i seg (bruker en time på å få i meg en flaske). Vil det være lettere å få ned hvis jeg setter den i kjøleskapet og drikker den kald/iskald? Hvorfor i alle dager vil du drikke dette ? Det er på ingen som helst måte bra for deg. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Hei! Gikk tom for tradisjonell alkohol idag, men har ett par flasker med grønn Listerine liggende. Har drukket noen før i nødtilfeller, men syns at det er litt vanskelig å få i seg (bruker en time på å få i meg en flaske). Vil det være lettere å få ned hvis jeg setter den i kjøleskapet og drikker den kald/iskald? Hvorfor i alle dager vil du drikke dette ? Det er på ingen som helst måte bra for deg. Butikken er stengt og jeg har en for jævlig dag. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Hei! Gikk tom for tradisjonell alkohol idag, men har ett par flasker med grønn Listerine liggende. Har drukket noen før i nødtilfeller, men syns at det er litt vanskelig å få i seg (bruker en time på å få i meg en flaske). Vil det være lettere å få ned hvis jeg setter den i kjøleskapet og drikker den kald/iskald? Hvorfor i alle dager vil du drikke dette ? Det er på ingen som helst måte bra for deg. Butikken er stengt og jeg har en for jævlig dag. Så oppsøk psykolog eller andre som kan hjelpe deg. Det å ty til munnskyllevann er latterlig. Endret 13. desember 2016 av Mr.Crypto Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Hei! Gikk tom for tradisjonell alkohol idag, men har ett par flasker med grønn Listerine liggende. Har drukket noen før i nødtilfeller, men syns at det er litt vanskelig å få i seg (bruker en time på å få i meg en flaske). Vil det være lettere å få ned hvis jeg setter den i kjøleskapet og drikker den kald/iskald? Hvorfor i alle dager vil du drikke dette ? Det er på ingen som helst måte bra for deg. Butikken er stengt og jeg har en for jævlig dag. Så oppsøk psykolog eller andre som kan hjelpe deg. Det å ty til munnskyllevann er latterlig. Det funker forsåvidt. Bryr meg ikke om problemene mine når jeg er full. Dessuten er det også billigere en vanlig alkohol. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hvis du har så mye problemer at du tyr til munnskyllevann som åpenbart IKKE er ment for å drikkes, så søk hjelp. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Ville vært veldig forsiktig med dette. Drikker du Listerine helt til du blir full vil du ha fått veldig mye Fluor inn i systemet. Så mye faktisk, at du risikerer å bli steril, sammen med andre potensielle konsekvenser for helsa. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 http://alcoholrehabadvice.com/dangers-of-drinking-mouthwash/ Tenk deg om før du gjør noe sånt. Selv om dagen din er forjævlig, så er det ikke alltid lurt å forsøke å bli full til enhver pris... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Darwin Awards Edit; Hvorfor ikke bare sette en flaske i kjøleskapet og teste? Endret 13. desember 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå