Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 ....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Godt synlig, der han/hun tar seg en velfortjent pause..fint plassert i flata, på en romslig parkeringsplass. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Takk Oddmund! Her var det tryggest å ta et bilde bakfra uansett kjønn :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Artig gatefoto! Hun har litt av en jobb, ser det ut til. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Kanskje ikke den rette å bølle med den der? Greit utsnitt og komp med dama fint plassert i flata. Men jeg ville tatt ørlite mer ute til høyre og fått rent flate mot ramma. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Artig gatefoto! Hun har litt av en jobb, ser det ut til. Mvh Fredrik Takk Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Kanskje ikke den rette å bølle med den der? Greit utsnitt og komp med dama fint plassert i flata. Men jeg ville tatt ørlite mer ute til høyre og fått rent flate mot ramma. Roar Takk Roar! Utsnittet er allerede hardt beskjært, men jeg kan være enig i vurderingen din. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Her er det nok orden tenker jeg - og nåde den som mener noe annet ! Artig situasjonsbilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Her er det nok orden tenker jeg - og nåde den som mener noe annet ! Artig situasjonsbilde. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hei Et godt bilde med bra komposisjon og et fint snitt. Det tryggeste var nok å stå bak, å få den kosten i bakhue er ikke noe ålreit. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Hei Et godt bilde med bra komposisjon og et fint snitt. Det tryggeste var nok å stå bak, å få den kosten i bakhue er ikke noe ålreit. Mvh. Roy Takk Roy! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Han har sku da fået sin sag for sig...bare kom i sving med at feje gaden..herligt billede vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Han har sku da fået sin sag for sig...bare kom i sving med at feje gaden..herligt billede vh Suss Takk! God jul ? til deg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 På redskapen skal storfolk kjennes , her en sopelim som er mest kjent for å frakte hekser . Håper denne har nok bæreevne ,skjønt jeg tviller. Kreativt . En god jul til deg !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 På redskapen skal storfolk kjennes , her en sopelim som er mest kjent for å frakte hekser . Håper denne har nok bæreevne ,skjønt jeg tviller. Kreativt . En god jul til deg !!! Mvh Alec Takk! Denne tilbakemeldingen har jeg ikke fått med meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Drittstilligt :-) Takk Atle! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg