RambaZamba Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei, takk for en stemningsfullt fototreff. Her kan vi legge ut bildene våre. Jeg ønsker dere god Jul. A B C D E F G H mvh hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Takk for koselig juletreff! Hyggelig med nytt fjes også. Önsker dere alle god jul og godt nyttår! Fine bilder Hagen, liker spesielt B og C. Fotograferendet startet litt tregt for meg, men etterhvert ble det mange bilder likevel og alle gir kanskje ikke akkurat julestemning. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Det ble en kort og hektisk tur på meg, men noen bilder ble det da likevel. 1. Vår Frue 2. Vitensenteret 3. Elva 4. Trapp mot Kongens gate 5. Mot Bakklandet Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Takk for søndagstreffet! Det ble en lang dag ute for min del, men det skyldtes månen som kom opp og skapte stemning på veien hjem. RambaZamba: B og E er fine, fine lysvirkninger og dybde. Helena: 1, 2 og 14. Dukkene i nr 1 er spooky. Månen har du fanget fint. Her er mine bidrag: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hei og takk for et flott fototreff. Fint å se nye fjes på årets siste fototreff Jeg likte disse bildene best: Linepusle: 1 (flyvemaskin?) og 3 (fin komposisjon) Trig8: 3 HelenaN: 5,7 og 10 RambaZamba: 5, 7 og 10 1 2 3 4 5 Lenke til kommentar
kolbein Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hei! Det var hyggelig å bli med på fototreff for første gang, dere er en trivelig gjeng! Jeg likte disse bildene: RambaZamba: E (fin bokeh) og F (liker dybden) Helena N: 7 (godt perspektiv) og 13 (liker så godt at månen treffer på tuppen av treet og nesten blir et julelys) Trig8: 2 (fine farger, og rolig stemning) Linepusle: 1(spennende motiv) og 6 (fin komposisjon) Andycam: 2 (fint lys og fokus) og 5 (den effekten får fram bevegelsen til hesten på en veldig bra måte) Her er bildene mine: 1 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Fine bilder alle! Noen favoritter: Trig8, nr 3. Tok noe liknende men ditt ble mye bedre. Linepusle nr 3 (artig motiv med alle barnvognene og fin komposisjon) og nr 6. andycam, som vanlig god bruk av Lensbaby'en. Hvilken versjon har du? Liker aller best nr 1 og 6. kolbein, bra timing og ansiktsuttrykk i nr2, og nr 7 er spennende og kreativt. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Lensbaby sweet 35 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Godt Nytt År alle sammen! Noe sent ute med å legge ut bildene fra treffet, men bedre sent enn aldri RambaZamba: A - liker komposisjonen C - fin julestemning med julelys og hest og kjerre D - flott bokeh og farger (bortsett fra den detaljen i det nederste høyre hjørnet som er litt forstyrrende) HelenaN: Mange flotte og ulike motiver. Liker aller mest 1 - spooky og motivet gjør seg godt i sort hvitt 3 - fin komposisjon og julestemning 13 - herlig motiv og fine SH toner. flotte stjerner! 14 - nydelig bilde av galme bybroen, og med månen perfekt plassert Trig8: Det var hyggelig at du rakk på bli med en liten stund 3 - fin effekt på vannet 4 - fin komposisjon og linjer Linepusle: 1 - kult med det røde lyset og skygger (var dette utenfor det store teltet? husket at du "snoket" rundt der en stund og lurte på hva du tok bilde av 3 - bra observasjon og dokumentasjon. kan ikke huske at jeg har sett dette 6 - veldig flott komposisjon med månen og refleksjon av julelysene i vannet andycam: 1 og 2 - fin komposisjon og julestemning. lurer på hva jentene på bilde 2 ser på? 5 - effekten passer spesielt til dette motivet, føler at hesten "kommer ut" av bildet (3D-effekt) kolbein: det var hyggelig å se deg på treffet og håper å se deg igjen neste gang 2 - fin komposisjon og flott situasjonsbilde. ser at han virkelig jobber med å få stell på juletrærne 4 - fin detalje og dybdeskarphet 5 - bra komponert og bra timing med kun jenta som ser nedover gata Noen av mine bilder: 1 2 3 4 5 6 Så startet jakten etter månen... 7 8 9 10 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå