HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av. Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av. Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei, kjøpte meg ein mate 8 for å slå sammen privat og jobbtelefon. Men i mine øyne er det ikkje plass til to sim kort? Skuffa for kort passer bare sd kort og 1 sim. Det finnes ingen spor i skuffa for eit simkort nr 2 (slik eg ser det gjere i skuffene på YouTube).. Er det nokon med erfaring her? det er enten plass til 2 sim eller 1 sim og 1 sd kort i mange telefoner.. gjetter på det er det problemet der du har støtt på. tar du ut sd-kortet er det mao. plass til et ekstra simkort. litt viktig å sjekke ut det før man kjøper telefon har jeg funnet ut av. Dette var eg klar over, så eg har ikkje sd kort, men det går liksom ikkje ann å sette inn sim kort nr 2.. Det er dette eg ikkje får til å stemme ...så er det dette med sim og microsim etc da ... nyere simkort kan du jo dele opp i mindre størrelse.. kan det være der problemet ligger? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 eg har honor 7, og d går to sim kort i den pgså.men sim korta ligg på fprskjellig måte,mener det ene ligger bak frem og er rotert 90 grader i forhoold til d andre. litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 eg har honor 7, og d går to sim kort i den pgså.men sim korta ligg på fprskjellig måte,mener det ene ligger bak frem og er rotert 90 grader i forhoold til d andre. litt vanskelig å forklare Dette sku eg likt eit bilde av om mulig.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Det er jo illustrert i bruker manualen. Huawei Mate 8 User Guide http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=66563&version=250940&siteCode=worldwide Endret 12. desember 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Det er jo illustrert i bruker manualen. Huawei Mate 8 User Guide http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=66563&version=250940&siteCode=worldwide Greio er at skuffa mi ikkje er lik som manualen.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Kanskje du har NXT-L09 da og ikke Dual SIM modellen NXT-L29 http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/mate8/specifications.htm Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Kanskje du har NXT-L09 da og ikke Dual SIM modellen NXT-L29 http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/mate8/specifications.htm Der har du funne svaret.. Takk takk! Får pakke telefonen tilbake i eska og returnere den då.. Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Sånn er det med den saken. Case closed... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå