AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Get holder på med oppgradering av servere. Pga det, kuttes internett linja gang på gang på gnag hver dag i en uke. I dag ble hele dagen ødelagt inntil for kort tid siden, da kom det i orden (for i dag).Fikk vite at det samme skal fortsette en uke til.Har vi ikke rett på en redusering i pris når slikt skjer?? vi får jo ikke det vi betaler for.De "beklager ulempene", men hva hjelper det. Driftsmeldinger. drifmld.ico Anonymous poster hash: b7b74...8f6 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Utgangspunktet i alminnelig kontraktsrett er at man har rett til prisavslag hvis tjenesten ikke leveres som forutsatt. Men prisavslaget vil ikke nødvendigvis bli så mye, siden utgangspunktet vil være et forholdsmessig avslag basert på den tiden tjenesten har vært utilgjengelig. Dette kan selvsagt modifiseres i avtalen mellom deg og Get. Du bør derfor lese denne. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Uten at jeg har lest get sin kontrakt kan jeg nesten garantere at de bare gir garanti mot uplanlagt nedetid, planlagt nedetid som dette er noe du har godtatt. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg er ikke overbevist om at utgangspunktet er prisavslag basert på prosentvis nedetid. Hovedregelen må være at prisavslag baseres på reduksjonen i tjenestens verdi. Etter min mening er en internettforbindelse som faller ut på tilfeldige tidspunkter, for kort eller lang tid, uten noe varsel fra leverandør, langt mindre verd enn en pålitelig tilknytning. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Get er veldig kjappe på å kompensere med redusert pris/høyere hastighet om du bare nevner at du er litt misfornøyd - det gjorde de hvertfall 3-4 ganger med meg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Aldri hatt noen problemer med at get ikke kompanserer for slike ting. Når jeg flyttet fikk jeg gratis internett i 1 måned pga tvboksen ikke fungerte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Kan bare snakke for Telenor, hvor jeg fikk halv månedspris for ustabilt nett Har fått redusert månedsbeløpet flere ganger hos Telenor, en må bare klage/spørre Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 stor konkurranse i dette merkede så her er det bare til å hyle ut så får du som regel bedre avtaler tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå