Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer onanerer mye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel.

Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold.

Sier jeg også til dama mi. Har ikke vi et godt og solid forhold? Da tåler det at jeg dipper den litt i ungjentene i nabolaget. ;)

Hm, dobbelt-penetreringer i både anus og vagina samtidig, pleier å kreve følgende:

* To med lang pikk

* To med kort pikk

* De korte sitter i fanget til de lange

* Heiser dama på plass

Funker greit. Husk smøring!

Til å være aseksuell er du godt orientert i avansert sex.

Til opplysning er jeg selv aseksuell,

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Voldtektsfantsier er veldig vanlig og helt normalt hos både kvinner og menn så det burde du ikke bekymre deg over.

Nå er også kvinner forskjellige fra oss menn. De blir ikke like "tømt" for energi som vi ofte blir. Onanering øker også somregel sexlysten.

Det høres for meg ut som om dere kanskje ikke kommuniserer godt nok hvis en eller flere av dere er misfornøyd med sexlivet.

Det er heller ikke uvanlig at sexlivet svinger litt. I en periode kan det være kjempebra mens en annen kan det være lite tilfredsstillende. Det er utrolig mange faktorer som spiller inn.

Selv har vi massevis av forskjellige leketøy og jeg synes bare det er kjempegøy å vite at hun holder utstyret - sitt og mitt - ved like selv om jeg ikke er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...