AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei Jeg har en samboer som ofte bruker vibrator/dildo når jeg er på jobb eller skole. Det er ikke et problem i seg selv, men sex livet har blitt veldig mye dårligere. Når vi først har sex så er det jeg som må begynne hun tar aldri inisiativ lenger. Jeg vet at hun gjør det ofte siden jeg følger med på plassering av tingene i skuffen. Når jeg spør om hun bruker det så ler hun og nekter for at hun gjør det. Bør jeg si noe eller skal jeg bare la det ligge? Anonymous poster hash: 93e52...094 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Tar hun imot staken i stumpen? Ja, si noe. Kommunikasjon er vitalt i et forhold. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Forklar at det plager deg. Prøv å fokusere på hva du føler istedenfor å legge skyld på henne, det er vanskeligere å krangle på hva du føler om situasjonen deres. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Legg frem trusler om å forlate forholdet. Hun vil ikke ha deg uansett. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Du har mest sannsynelig blitt att i å runke uten hun tilstede. Selv om du (en mann) runker eller hun bruker dildo(som kvinnfolk) betyr ikke at det er noe galt med forholdet deres, er du sjalu på en dildo? Men hvis hun nekter sex og kun vil bruke dildo så er det grunn til bekymring, ja. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvorfor i helvette følger du med på hvordan leketøyene hennes ligger i skuffen ? La jenta få onanere hvis hun ønsker det ! Sånn ellers, vil jeg anbefale deg å heller ta en prat om hva hun ønsker (mtp sex), f.eks fantasier hun har, som du kan oppfylle for henne. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel. Endret 12. desember 2016 av Dr. Jones 3 Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel. Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Kanskje hun driver med webcam underholdning for å tjene litt penger? 1 Lenke til kommentar
Timber! Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel. Hm, dobbelt-penetreringer i både anus og vagina samtidig, pleier å kreve følgende: * To med lang pikk * To med kort pikk * De korte sitter i fanget til de lange * Heiser dama på plass Funker greit. Husk smøring! 1 Lenke til kommentar
jungeltull1 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem. Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv. Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel. Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold. Det ender opp med at jeg må holde hun fast mens hun puler seg selv ved et leketøy. Dvs "big spoon". Men så gjør hun slikt for meg, selv om hun ikke er i humør. Endret 12. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem. Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv. Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette Da har du et problem. Jeg bryr meg ikke om jeg må kvele hun litt, og holde hun fast, for at hun skal komme med noe dildo. Hun "ofrer" seg jo for å tilfredstille meg, akkurat slik som jeg "ofrer" meg selv for å tilfredstille hun. Endret 12. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel. Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold. Det ender opp med at jeg må holde hun fast mens hun puler seg selv ved et leketøy. Dvs "big spoon". Men så gjør hun slikt for meg, selv om hun ikke er i humør. Jeg forstår ikke dette. Hvis fantasien hadde vært 5+ andre menn som tar henne hardt, så er det dette som kan gjøres. Det å bli tatt av en gummisak, holdt fast av partneren, kan ikke engang sammenlignes. Står på min påstand om at dette er fullt mulig dersom man har ett solid forhold. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg overdrev litt for å poengtere hvor skitten hun er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem. Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv. Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette Du må fortelle henne dette! Har du gjort det? Lenke til kommentar
jungeltull1 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Nei, ikke enda. Jeg skal prøve og finne en dag det passer men tror det blir etter jul en gang Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Huh, vist det er problemet så burde man sikkert prate om det, med mindre du er redd for noe ^^. ellers ville jeg annbefalt å sjekket om hun har sex fordi hun er kåt, eller fordi hun er stresset, eller trenger en følelses kontrollør lignende sak. Orgasme hjelper jo alltids til å styre følelsene på en måte.... Lenke til kommentar
jungeltull1 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Snakket med hun i dag, hun bare ler det vekk og sier at da vet jeg mer enn hun. Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem. Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv. Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette Du må fortelle henne dette! Har du gjort det? Lenke til kommentar
uGn Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Ta en tusj, skriv på leketøyet i skuffen "ja det gjør jeg" og legg det tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå