Fredrik N. Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 rød Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Bildet er kjempefint, men hytta er litt for rød? Tviler på den var slik i virkeligheten? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Takk for din røde kommentar, Helene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Nydelige farger i bildet. Den røde hytta blir jo blikkfang, men jamenn er resten også meget severdig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Lekker kontrast, Fredrik! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Lekker kontrast, Fredrik! Rødt mot hvitt er tøft, synes jeg. Men nå er det vel snart på tide at du legger noe inn her også, Gro? Takker til deg også Ragnar som kommenterer bildene mine både her og der... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Kæmpefint " rødt " bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Takker for din kjempefine kommentar her også, Leif! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Dejligt billede af den røde hytte, og den fine himmel. Mvh. John Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Lekker kontrast, Fredrik! Rødt mot hvitt er tøft, synes jeg. Men nå er det vel snart på tide at du legger noe inn her også, Gro? Takker til deg også Ragnar som kommenterer bildene mine både her og der... mvh Fredrik Takk for det, Fredrik, men jeg har freaket litt ut i det siste... Lager nesten bare kunstbilder utav "fotoene" mine... Passer vel ikke så godt i dette forumet ;-) Legger ut litt på 500px - men er vel litt utenfor der også egentlig ;-) https://500px.com/growikheimkorsmoe Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Hei Gro, jeg kikka på bildene dine og synes det var et flott knippe spennende "kunstbilder". Jeg blir ihvertfall inspirert av å se slike bilder som ikke akkurat er A4. (På foto.no er det også noen kunsteriske damer jeg liker veldig godt). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg