Redaksjonen. Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 – Telenor kan tape tillit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hva er egentlig Telenors fremtidsvisjon? "Verdensledende digitalt fyrtårn" eller bitpipe? Jeremy Clarkson ville vel ha kalt dem "ei pensjonskasse som taper penger på å selge billige smarttelefoner". Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 KAN tape tillit ? så latterlig og tåpelig... omlag like tåplig som : Peggy Brønn sier "den største faren er at selskapet mister tilliten i finansmarkedet, mens tilliten blant folk flest ikke er like viktig". -Peggy Brønn BI-professor- Hva i allverden tenker digi.no når di raporterer denslags ? skam deg digi.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Tillit er minst to ting: tillit blant kundene og blant investorene. Kundetilliten er jeg ikke bekymret for. Det skal mye til for å endre adferden i saueflokken som velger Telenor pga dekning (ikke noe problem for over en million Telia-kunder), antall basestasjoner (antallet gjenspeiler antall kunder), nedlastingshastighet eller SWAP. Jeg er mer bekymret for tillit blant investorene. De eneste markedene Telenor kunne komme inn på var i mer eller mindre korrupte land i Asia, og når jeg ser hva de har tapt der, tror jeg investorene velger å putte pengene sine andre steder. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Tillit er minst to ting: tillit blant kundene og blant investorene. Kundetilliten er jeg ikke bekymret for. Det skal mye til for å endre adferden i saueflokken som velger Telenor pga dekning (ikke noe problem for over en million Telia-kunder), antall basestasjoner (antallet gjenspeiler antall kunder), nedlastingshastighet eller SWAP. Jeg er mer bekymret for tillit blant investorene. De eneste markedene Telenor kunne komme inn på var i mer eller mindre korrupte land i Asia, og når jeg ser hva de har tapt der, tror jeg investorene velger å putte pengene sine andre steder. Blir så oppgitt når jeg ser voksne folk skrive sånnt som du men forstår det Tom, Det er bare det at det blir så åpenbart at du og StjeleHor tilber \ respekterer penger i en så stor grad at det blir samfunds skadelig, i beste fall, skadelig for følelsen til folket er mye verre. Skal jeg bo i et land der folket syns det er greit staten tjener penger uansett måte ? Igjen, SKAM DERE ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå