ThejMan Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei jeg eier en Daelim s five scooter. Og jeg er lei av å lage kø bak meg grunnet lav fart. Så jeg lurer på om noen her inne vet litt om akkurat denne scooteren Daelim s five. Jeg vil gjerne "trimme" den uten alt for store kostnader. Har lest meg opp til hvordan og fjerne variatoren. Men dette hjelper visstnok ikke på akselerasjonen. Så jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan å få scooteren min til å gå noenlunde normalt. Det vil si ca 60km i timen hadde holdt plenty Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Du fjerner en sperrering i variatoren. Du vil få bedre toppfart og også bedre aksellerasjon når du kommer litt opp i fart. Det du risikerer er klekkelig bot, avkortning i forsikring ved en evt. ulykke og erstatningsansvar hvis du i en ulykke påfører andre personer eller andres eiendom skade. De siste der kan bli skikkelig dyre! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) http://www.mc-deler.com/moped_scooter.asp?C=B_2FS0TH5FF&C1=C_2FS0TH5H1&C2=J_2II0WSGJU&C3=K_2II0WSVAI&D=X_2II0WTXXA&M=Daelim..&M1=S-FIVE&M2=&M3=Diverse Endret 14. desember 2016 av Mekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå