Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

player eller ikke?

Anbefalte innlegg

Det er da å ta litt mye i. Kvinner liker forskjellige ting, akkurat som menn.

Kvinnfolk nå til dagen liker mer typen de finner på fylla som er en douche, og droppet ut av vgs, i motsetning til en som hadde gjort alt for dem..

tell me im wrong

Anonymous poster hash: 87ec0...602

Faktisk, så puler de rundt og fester til de er 30, også finner de noen med stabil økonomi, ut i fra min erfaring.

Da alle skal vente til de er 30 før de får unger.

Jaja, typen uten framtid som lever på nav, men har bolekropp er et godt tidsfordriv fram til 30 års alderen. deretter er det bare å finne seg en med någenlunde god økonomi, som ser grei ut..

Jeg blir ekstremt pisst av det, 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer uten tvil langt bedre å være drittsekk enn "nice guy", men det er ikke drittsekkoppførselen i seg selv som er tiltrekkende. Det er heller attituden drittsekker ofte har. En attitude som har mange likheter attituden man finner hos "kjekkaser". En "kjekkas" er ikke redd for å ytre sine ærlige meninger. Han er ikke redd for å si noe "feil". Han vet hva han vil og er ikke redd for å vise hva han vil. Han søker aldri bekreftelse. "Enten liker du meg for den jeg er, eller så gjør du det ikke".  

En drittsekk har, som allerede nevnt, en lignende attitude. Problemet er at drittsekker stort sett er nødt til å tråkke på andre for å løfte seg selv frem. De må aktivt vise andre at de ikke er redd for å si hva de vil. De snakker gjerne nedlatende om jenten de vil ha med seg hjem fra byen, kun for å vise at de "ikke bryr seg". Og innimellom fungerer det. Jeg har gjort det selv, og vet at det kan fungere. Det er allikevel ikke en optimal måte å oppføre seg på. Dere to, som meg, har nemlig empati og følelser, hvis vi skal gå ut i fra det dere selv skriver, og dere vil derfor bli utslitt av å holde en falsk profil / identitet hele livet. Dere vil bli gjennomskuet til slutt. 

Det er mer attraktivt, og ikke minst lettere, å være en jovial kjekkas, enn en tryhard drittsekk. Jobb med dere selv i stedet for å tre på dere drittsekkmaska hver morgen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kvinnfolk nå til dagen liker mer typen de finner på fylla som er en douche, og droppet ut av vgs, i motsetning til en som hadde gjort alt for dem..

tell me im wrong

You're wrong, but only partly. Jeg skrev ikke at det ikke finnes kvinner som er idioter, men likeså finnes det menn som er like dumme som kun tenker med pikken, og de personene hadde jeg aldri noensinne funnet attraktive selv rett og slett pga våre verdier ikke er like. Jeg er 26 og har vært sammen med forloveden min i 3 år, så nei, ikke alle jenter har lyst til å pule rundt på ''chads''. Herregud for en trist ordlyd dere adopterer også, har ikke hørt så mye deprimerende, selv-nedverdigende ting om ''chads'' siden sist jeg sjekket /r/incel.

Edit: Selv da jeg var yngre, singel og meget attraktiv (jeg var og er en veldig pen dame) så gadd jeg ikke å pule rundt på ''chads''. Tenk deg det! En verden med nyanser! Wow!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

tell me im wrong

Selvsagt foretrekker de noen som har ryggrad og gir dem noe å bryne seg på fremfor å ryggradsløs svekling som oppfører seg mer som en igle enn noe annet. "Hadde gjort alt for dem" = creepy, needy. Turnoff. Også for menn, forøvrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

tell me im wrong

Ja, du tar veldig feil.

Største turn-off for den gjennomsnittlige vellykkede kvinne er gutter som har droppet ut av vgs. 

Hvis du bare går etter jenter som har droppet ut av vgs selv, så er de sikkert litt care og ser etter andre ting i en partner.

Jenter som har høyere utdannelse vil selvsagt ha en likeverdig gutt de ser opp til. :p 

Gutter som derimot sier at "jeg vil gjøre alt for deg" når de egentlig ikke gjør en dritt er derimot ganske turn-off. Samme med jenter. Hvilke gutter vil ha en jente som ikke gjør noe bra med livet sitt, bare falske ord...?

De guttene som "får seg mest" er sannsynligvis de som er studenter på linjer med flertall av jenter. Tipper at hvis man er gutt på f.eks. jus, psykologi, biologi eller kjemi så er man ganske heldig. De jentene vil ikke ha en som har droppet ut av vgs...

Anonymous poster hash: bf7b3...69d

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. De her som sier at drittsekkstrategien funker vanker i et miljø der det funker og tiltrekker seg damer det funker på. Mer enn nok snille damer som ikke liker drittsekkoppførsel, men de kan være vanskelige å finne. Jeg har bare vært sammen med snille damer som ikke liker drittsekkstrategien, men jeg har funnet dem andre steder enn byen og standard "sjekkearenaer".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hva legger du i 'holder på med en dame'? Ligger dere sammen? Kysser? Har dere gjort det? Ligger hun med deg etter hun har truffet venninnene sine?

Om ikke høres det ikke ut som hun 'player' deg, men som om hun har avvist deg og ser på deg som en venn. Om en jente er interessert i deg, så dropper hun lett venninnene sine foran deg eller får i det minste til begge deler.

Om jeg har forstått ungdommen rett, brukes begrepet 'playing' typisk når en jente er usikker på om en gutt hun ligger med kun er interessert i sex og ikke noe mer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...