Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

player eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På den andre siden pleier hun å fortelle meg hvor mye jeg betyr for henne osv.

Player hun meg?

Ja. Talk is cheap, det er ikke din jobb å være facebooktøffel.

Eller, det kommer an på. Et par ganger er ikke mye. Men hvis det bare er du som tar initiativet, og du blir avvist hver gang, da er det ikke mye å spare på.

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar

Neia hun pleyer deg ikke. Bare fortsett i samme spor du, she's definitely a keeper!* :)

*om du er en masochist.

Har blitt nedprioritert for fest fyll og venniner et par ganger nå..

Jeg vil ikke virke bitter, men ta igjen på en måte.. how?

Anonymous poster hash: 87ec0...602

Beste måten å ''ta igjen'' på er å ikke gjøre noe som helst og kjøre ditt eget løp. Tankespill er for tapere. 

Har du sagt ifra at du vil helst at dere skal tilbringe mer tid sammen?

Lenke til kommentar

Tror problemet her har vært at jeg har vært alt for tøffel. Jeg har vært for snill, i og med at det er første personen jeg noen gang har likt...

Du kan ta igjen ved å endre navnet titt til Chad og være drittsekk, rart nok så fungerer det.

Jeg skulle ønske jeg tullet. Jo mer jeg har ignorert og spyttet på kvinnfolk, jo mer sukess har jeg hatt. Og nå sitter jeg fast med ei kjerring som har flyttet inn uten at jeg innså det engang.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Tror problemet her har vært at jeg har vært alt for tøffel. Jeg har vært for snill, i og med at det er første personen jeg noen gang har likt...

Du kan ta igjen ved å endre navnet titt til Chad og være drittsekk, rart nok så fungerer det.

Jeg skulle ønske jeg tullet. Jo mer jeg har ignorert og spyttet på kvinnfolk, jo mer sukess har jeg hatt. Og nå sitter jeg fast med ei kjerring som har flyttet inn uten at jeg innså det engang.

Er så jævla sant kompis!

Jeg er ikke noe ny på damefronten. TIl vanlig pleier jeg å være drittsekken chad, og da får jeg meg damer som sikler etter meg i lang tid...

Men så kommer det hun ENE du liker, og du blir litt grei, så blir hu automatisk ikke interessert.

trist

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er jo problemet. Du blir for tilføyelig da du liker hun. Og dermed mister hun interessen, så man må "frame" konstant.

"Frame"? hva mener du

Er enig med deg tho. Derfor mener jeg egt at det aldri er noe som heter ekte kjærlighet... Tenk at jeg må oppføre meg drittsekk mot dama jeg liker for å faktisk få hu...

Lenke til kommentar

Ja, det er jo problemet. Du blir for tilføyelig da du liker hun. Og dermed mister hun interessen, så man må "frame" konstant.

"Frame"? hva mener du

Er enig med deg tho. Derfor mener jeg egt at det aldri er noe som heter ekte kjærlighet... Tenk at jeg må oppføre meg drittsekk mot dama jeg liker for å faktisk få hu...

Jeg har desverre opplevd dette, jo mer du gir faen i få dame, samt være sosial, jo mer vil damer ha deg. Og du må slite med å kaste de ut, og ikke invistere noen følelser i de. Og da kan du få ny dame hver kveld.

Jeg er følsom, og snill. Men jeg later som om at jeg er en drittsekk kun for å få damer.

"Du bare sier det for å tulle med oss"

" Du bare sier det fordi du kødder med oss"

Nei, jeg gjør ikke det. Damer vil ha kukhuer.

Jeg drev på med sjekking en gang i uka, og fikk napp hver fredag/lørdag., og jeg var en drittsekk. Jeg ble desverre overlistet av et kvinmnfolk som har fanget meg.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

"Frame"? hva mener du

Jeg har desverre opplevd dette, jo mer du gir faen i få dame, samt være sosial, jo mer vil damer ha deg. Og du må slite med å kaste de ut, og ikke invistere noen følelser i de. Og da kan du få ny dame hver kveld.

Jeg er følsom, og snill. Men jeg later som om at jeg er en drittsekk kun for å få damer.

Nei, jeg gjær ikke det. Damer vil ha kukhuer.

du beskrev meg i et nøtteskall...

jeg er også snill og følsom. Hater dickhead personligheten... men jeg faker den for å få meg mer damer... og det funker? Jo mer dickhead jeg er jo mer chaser damene meg, uten at jeg trenger å jobbe for de engang...

Synes det bare er jævli trist i dette tilfellet, jeg liker dama virkelig... sånne ting som dette gir meg big big trust issues, samt. at jeg aldri kommer til å investere så mye tid i en annen dame.. for i bunn og grunn kommer det til å ende opp like shit som denne gangen..

Lenke til kommentar

"Frame"? hva mener du

Nei, jeg gjær ikke det. Damer vil ha kukhuer.

du beskrev meg i et nøtteskall...

jeg er også snill og følsom. Hater dickhead personligheten... men jeg faker den for å få meg mer damer... og det funker? Jo mer dickhead jeg er jo mer chaser damene meg, uten at jeg trenger å jobbe for de engang...

Synes det bare er jævli trist i dette tilfellet, jeg liker dama virkelig... sånne ting som dette gir meg big big trust issues, samt. at jeg aldri kommer til å investere så mye tid i en annen dame.. for i bunn og grunn kommer det til å ende opp like shit som denne gangen..

Velkommen til 2016. Vær en drittsekk og du får alt du kan orke å pule. Vær snill, og du er "friend" forever.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da å ta litt mye i. Kvinner liker forskjellige ting, akkurat som menn.

Kvinnfolk nå til dagen liker mer typen de finner på fylla som er en douche, og droppet ut av vgs, i motsetning til en som hadde gjort alt for dem..

tell me im wrong

Faktisk, så puler de rundt og fester til de er 30, også finner de noen med stabil økonomi, ut i fra min erfaring.

Da alle skal vente til de er 30 før de får unger.

Endret av Dr. Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...