uranus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei! Jeg lurer veldig på om det finnes noen Mitsubishi Galant VR4er i Norge?? Hvis du vet om en eller har sett en så vennligst si ifra til meg :-) Takk for alle svar Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hvorfor en Galant VR4?? 3000 VR4 er jo bra å se på også Kanskje innhabil jeg da, men men Endret 10. desember 2003 av Mitsu3000 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Galant VR4 er mye kulere syntes jeg! Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det går en hvit vr4 som var rallybil før her i Romsdalsområdet. Den har 320hk, rallybur og greier, godkjent med hvite skilter. Skikkelig morsomt. En kompis av meg hadde den før han solgte den. Justerbare öhlins på den også, koster 80000 for nye støtdempere. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Har du noen bilder av den da? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Det ble solgt en svart, helt orginal VR4 i Drammen for ett par år tilbake. Nyprisen var på rundt 800.000 og rattet var på feil side... Antagelig noe importøren hadde tatt inn for show. Jeg husker jeg var så betatt av den bilen, gudbedre. Endret 13. desember 2003 av Celsior Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Beklager, jeg har ingen, men skal høre med kompisen min senere idag. Hans var hvit og så egentlig ganske orginal ut. Med unntak av at buret vistes ganske bra, skvettlapper og luftehull i panseret, som på evo'en. Skikkelig tøff bil. Han savner den fortsatt. Den nåværende eieren greide ikke betale lånet på bilen, så den ble tvangssolgt for ett år siden igjen, han prøvde da å kjøpe den igjen, men forgjeves. Dersom vi finner noen bilder skal jeg poste. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 drkaos: Jeg husker det, stod en liten tråd om den på Bilforumet.net Skikklig rå bil, men litt gammel.. Men sprek, åja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå