Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Uansett om du er ny til serien, eller vil mimre litt, er disse spillene et godt sted å begynne.FEATURE: Her er de essensielle spillene i Final Fantasy-serien Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ville lagt inn 4'ern der også. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fin artikkel, veldig enig i spillene som er nevnt. Vil også påpeke at bildet øverst i artikkelen ikke tilhører Square Enix, men er fan art: http://john-lozano.deviantart.com/art/Vivi-Fan-Art-Render-2-227160239 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 ville nok ha lagt til FFX da det er det første spillet i serien som brukte stemmer Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fin artikkel, veldig enig i spillene som er nevnt. Vil også påpeke at bildet øverst i artikkelen ikke tilhører Square Enix, men er fan art: http://john-lozano.deviantart.com/art/Vivi-Fan-Art-Render-2-227160239 Takk! Har erstattet bildet med et annet nå. Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ville lagt inn 4'ern der også. Samme og 12. Men bra de never viii og x Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fin artikkel, veldig enig i spillene som er nevnt. Vil også påpeke at bildet øverst i artikkelen ikke tilhører Square Enix, men er fan art: http://john-lozano.deviantart.com/art/Vivi-Fan-Art-Render-2-227160239 syns det er bra de spilla de har nevnt, selv skulle jeg likt og sette xii og iv og kanskje og tactics blitt nevnt Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 God artikkel. Skulle innrømme at jeg vil likt å se ff xii og iv bli nevnt ,syns det er litt rart med v og iv når iv ser ut som og være et klart mer anbefalt spill samt kanskje å tacitcs. Nevner i hvertfall viii og x da 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Så hvordan er disse spillen å spille på en mobil? Er det noe å anbefalle? Tenker kansje å prøve meg på FF VI og FF IX. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fikk nesten lyst til å starte SNES igjen og spille det best FF spillet igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har rundet det Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 FFXII er det beste i serien og ikke engang nevnt. FFXV derimot, er helt grusomt. Jeg kjøpte PS4 Pro kun for å spille det (selv om jeg egentlig hadde avskrevet det etter å ha prøvd diverse demoer), men skulle gi det en sjanse .. Maken til scripted, QT, 3rd person action game møl har jeg ikke vært borte i.. Og de grusomme frameraten og de clonkye kontrollene oppå det hele. Jeg lar det i det minste ligge frem til det, forhåpentligvis, kommer en 60FPS patch til PS4 Pro. 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hadde vært kult å se en lignende artikkel om alle Final Fantasy-spinoff-spillene. Vet det er mange JRPG-fans som slår et slag for at Tactics er det beste Final Fantasy-spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå