Redaksjonen. Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Luke 5-11.Vant du? Vi har trukket nye vinnere i julekalenderen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Som vanlig så er julekalenderen rigget ser jeg, ikke bra Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Som vanlig så er julekalenderen rigget ser jeg, ikke bra Du er som meg, så lenge jeg ikke selv vinner en konkurranse så er den rigget? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Var ikke det Trump sa før han vant? Endret 12. desember 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Som vanlig så er julekalenderen rigget ser jeg, ikke bra Du er som meg, så lenge jeg ikke selv vinner en konkurranse så er den rigget? Vi lærer alle av narsissisten Donald Trump. Alt imot meg er rigget. Jeg godtar kun avgjørelser som går i min favør, og jeg tåler ikke noen som går imot meg. Alle som støtter meg er fantastiske mennesker. Alt jeg gjør er fantastisk og huset er biggley (ny-ord oppfunnet av The Donald) Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Alt jeg gjør er fantastisk og huset er biggley (ny-ord oppfunnet av The Donald) Det er vel den éne tingen hvor det for én gangs skyld var media som tok feil og Drumph hadde rett... For det første ER 'bigley' (bare én g) et ord som hadde passet, om han faktisk hadde sagt det. For det andre; han sa ikke 'bigley', men 'Big League'. Et uttrykk han har strødd om seg i mange år allerede. https://www.bustle.com/articles/188684-donald-trump-insisting-bigly-is-actually-big-league-is-just-one-of-his-biglyest-myths Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå