korporal1 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Prøver å koble opp brukerkontoen min med Battle.net kontoen, blir møtt med en helt blank side så tror dere har noen problemer akkurat der. Vi er flere som har prøvd og alle får det samme resultatet. Mvh Steffen Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei Takk for tilbakemeldingen. Dette skal fungere igjen nå Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hei Takk for tilbakemeldingen. Dette skal fungere igjen nå Problemet er forøvrig tilbake igjen. Lenke til kommentar
korporal1 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Har fortsatt det samme problemet. Fikk koblet opp kontoen mot Battle.net igår men da jeg sjekket idag igjen var koblingen borte. Og har nå det samme problemet som jeg rapporterte over. Mvh Steffen Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Er problemet at du ikke får lagt til Battle.net eller at den forsvinner igjen senere? Lenke til kommentar
korporal1 Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2016 Er problemet at du ikke får lagt til Battle.net eller at den forsvinner igjen senere? Problemet var at jeg (og flere andre) ikke fikk lagt til Battle.net kontoen, vi ble bare henvist til en blank side. Etter at det ble skrevet at det var fikset prøvde vi på nytt, da fikk jeg koblet opp min konto til Battle.net men dagen etter var den borte igjen. Det ser ut som problemet er løst nå, da jeg har hatt Battle.net kontoen knyttet opp mot Gamer.no i flere dager nå Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Vi hadde noe nedetid på en server rundt den tiden. En teori er at du hadde mista innloggingen din på auth.tek.no (den blanke siden), og dermed ble ikke Battle.net kobla opp og du ble stuck på den blanke siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå