BadCat Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) Det var det ikke, da det allerede var 5 kommentarene i det nye kommentarfeltet. Poenget her er at man kjører ikke inn tilfeldige kommentarer i en tråd som har ligget død i flere år. Unntaket er hvis man kan besvare et spørsmål som har stått ubesvart i årevis og som ikke er allment kjent informasjon. I riktig kommentarfelt hadde du kun vært noen dager etter forrige kommentar, men her var du over 2 år etter. Endret 23. februar 2020 av BadCat Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 (endret) Ok, vi blir ikke enige. 1) Jeg kommenterte i kommentarfeltet direkte under artikkelen fra desember ´19 på tek.no (denne). Jeg har aldri bevisst oppsøkt et gammelt kommentarfelt (som det virker som du tror). 2) Jeg er helt enig at det er unødvendig å kommentere i en gammel tråd. Det er jo ikke poenget her. Unødvendige og lite vennlige kommentarer hører uansett ikke hjemme. _Det_ er poenget mitt. Endret 23. februar 2020 av Anterialis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå