mirene Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg bestilte et Radeon 9800PRO kort (merke : Powercolor) for en måned siden. Det gikk i stykker etter 10 dager. Viften på kortet er jo en vits.Og den sluttet og å fungere. Så viser det seg at kortet er utsolgt hos Komplett,slik at jeg måtte vent litt på et nytt et (det sto antatt 21/11 på når det skulle komme inn) "antatt" betyr jo at det IKKE er garantert/sikkert at det kommer inn den dagen. Den 21/11 så blir datoen flyttet til 2/12. Jeg ringer da til Komplett og forklarer at jeg ikke har lyst til vente enda lenger,på et kort som det ikke engang er garantert kommer den 2/12 heller. Jeg satt da med et Radeon 7000 kort i maskinen og det egner seg ikke noe særlig å spille "Max Payne 2" på...for å si det slik. :-) De sa da at jeg bare kunne velge et annet kort.Så skulle de kreditere resten. Så da valgte jeg et Hercules 9800PRO isteden . Og jeg angrer ikke Dette kortet har himmla mye bedre kjøling en Powercolor. Uansett. Synes det var veldig god service av Komplett og gjøre det på den måten. De får ivertfall ikke færre kunder. Flere Webshops har litt å lære der Lenke til kommentar
Jome Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Høres ut som meget bra service.. Men du hadde ikke fått samme service med et "budget"-kort.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har alltid vært fornøyd med servicen på Komplett, selv om det i enkelte perioder har gått veeeldig tregt. Men når erstatningsproduktet har ankommet er det som regel glemt, da har det stort sett vært bedre produkter å finne i pakka. F.eks splitter nytt GF3ti200 Golden sample mot et defekt demobrukt GF2 GTS, og et nytt P4pe mot et defekt demobrukt P4s533...er vel snart et år siden dette.Var vel hk som knekte skjermkortet også tenker jeg. Ser at trådstarteren skriver at han har ringt, og det tror jeg er lurt. Da får man fortgang i ting. Har intrykk av at ganske mange som poster i webshoperfaringer har innledet reklamasjonssaken med usaklige og sinte mailer, og når de ikke har fått svar umiddelbart (det tar jo ofte et par dager) har man bare pøst på med nye og sintere mailer. Hverken Komplett eller andre selskaper er tjent med misfornøyde kunder, det skjønner de fleste. Og i lys av dette tenker jeg mine tanker om de som klager sin nød. Har man en god sak og klarer å holde en høflig og ikke minst saklig tone, når man fram i 99.9% av alle tilfeller - det er jeg overbevist om. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg bestilte et Radeon 9800PRO kort (merke : Powercolor) for en måned siden.Det gikk i stykker etter 10 dager. Viften på kortet er jo en vits.Og den sluttet og å fungere. Så viser det seg at kortet er utsolgt hos Komplett,slik at jeg måtte vent litt på et nytt et (det sto antatt 21/11 på når det skulle komme inn) "antatt" betyr jo at det IKKE er garantert/sikkert at det kommer inn den dagen. Den 21/11 så blir datoen flyttet til 2/12. Jeg ringer da til Komplett og forklarer at jeg ikke har lyst til vente enda lenger,på et kort som det ikke engang er garantert kommer den 2/12 heller. Jeg satt da med et Radeon 7000 kort i maskinen og det egner seg ikke noe særlig å spille "Max Payne 2" på...for å si det slik. :-) De sa da at jeg bare kunne velge et annet kort.Så skulle de kreditere resten. Så da valgte jeg et Hercules 9800PRO isteden . Og jeg angrer ikke Dette kortet har himmla mye bedre kjøling en Powercolor. Uansett. Synes det var veldig god service av Komplett og gjøre det på den måten. De får ivertfall ikke færre kunder. Flere Webshops har litt å lære der Det du sier her har jeg sagt snart i 100 innlegg. Det er ikke alltid det smarteste å gå for det billigste. Hercules er bra.... Komplett.no er bra.... Endret 30. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 komplett.no er ikke bra.... , men heller ikke dårlig Lenke til kommentar
alexio Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 komplett.no er ikke bra...., men heller ikke dårlig Helt enig! Når det angår meg har jeg både opplevd positive og negative ting med komplett. Hvis man bare har kjøpt 1 grafikkort der (ikke vet jeg hva du har kjøpt) og har fått fin behandling er ikke det grunn nok til å rose komplett i skyene. Så klart, hadde komplett vært dårlig ville de ikke fantes på det markedet vi har i dag. Tull skjer, SELV med komplett (noe jeg uheldigvis har opplevd etter 3x bestillinger.. --- Det powercolor-kortet må jo være tiårets flopp? Ytelsen er bra o.l, men det er da helt sykt at produsenten ikke klarer å levere kortet med en vifte god nok!?! Man får vel det man betaler for, --alexio Lenke til kommentar
marrrin Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har tidligere hatt en del dårlige erfaringer med Komplett men det virker for meg nå som de har begynt å ta kundeservice mer alvorlig . Er det noe som er bra så er det nettopp det ! Jeg bestillte noen varer fra de for noen uker siden hvor jeg blaa. skulle ha 2 stk runde 90 CM IDE kabler. Da pakken kom på døren viste det seg at det var lagt med en floppy kabel og en IDE kabel. Jeg sendte en mail til Komplett samme kveld jeg mottok pakken og jeg fikk svar tidlige dagen etter med en uforbeholden unnskyldelse. De vill sende meg en ny kabel med en gang , helt kostnadsfritt for meg og den feilaktige sendte kablen kunne jeg bare beholde. Dette var andre boller enn det jeg har opplevd fra Komplett sin side tidligere , og all ros til dem. Men jeg hadde selv bæsja litt på leggen i denne saken selvfølgelig. Den sene kvelden jeg sendte mail til Komplett for å fortelle om saken var jeg såpass trøtt at jeg skreiv feil artikkel nr. på hvilke vare jeg hadde mottatt og hva jeg egentlig skulle ha. Resultatet av det ? Jovisst - jeg fikk tilsendt enda en floppykabel fra Komplett - helt uten kostnad for mitt vedkommende. Dette var såpass flaut at jeg ikke gjorde noe mer med saken - så jeg er fortsatt 1 stk. 90 cm rund IDE kabel short , men er utstyrt med 2 stk. runde floppy kabler jeg sikkert aldri kommer til å bruke :-) Komplett har hvertfall fått orden på sin kundeservice hvirker det som - og at kunden alltid har rett er jeg et levende bevis på bare er horseshit . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå