badavinjo Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 startet opp min volvo s40 2005 moddell. i det jeg dro nedd håndbrekket slo bilen seg av. når jeg da skulle starte igjen, var startsperren på og 6.-7 forskjellige feilmeldinger dokket opp, har sjekket opp og de stemmer ikke. får ikke startet bilen igjen, noen som vet hva som kan ha skjedd ? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvis du begynner å liste opp feilmeldingene, er det langt enklere å prøve å finne feilen. Hvordan har du sjekket opp feilmeldingene og funnet ut at de ikke stemmer? Har du lest ut feilkoder, eller er det feilmeldinger i display du tenker på? Er det elektronisk håndbrekk på denne? Lenke til kommentar
badavinjo Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Hvis du begynner å liste opp feilmeldingene, er det langt enklere å prøve å finne feilen. Hvordan har du sjekket opp feilmeldingene og funnet ut at de ikke stemmer? Har du lest ut feilkoder, eller er det feilmeldinger i display du tenker på? Er det elektronisk håndbrekk på denne? er ikke elektroninsk håndbrekk nei. feilmeldinger på display ja, lite bremsevæskem noe som det ikke er. feil på servo kom også opp. husker ikke resten av feilene akkurat nå. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hvis du begynner å liste opp feilmeldingene, er det langt enklere å prøve å finne feilen. Hvordan har du sjekket opp feilmeldingene og funnet ut at de ikke stemmer? Har du lest ut feilkoder, eller er det feilmeldinger i display du tenker på? Er det elektronisk håndbrekk på denne? er ikke elektroninsk håndbrekk nei. feilmeldinger på display ja, lite bremsevæskem noe som det ikke er. feil på servo kom også opp. husker ikke resten av feilene akkurat nå. Mao problemer med elektronikken, og div følere gir feil. Dårlig batteri eller jordingskabel, eller feil på hjernen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå