AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hei! Jeg og min kjæreste er begge jomfru, hun har aldri vært seksuelt aktivt før, ikke gjort noe overhodet, forsåvidt har jeg kun tilfredstilt meg selv. Det eneste jeg har gjort sålangt er å fingre henne. Hun har aldri gjort slikt før selv. Fikk inn to fingre når hun var ganske våt, men gikk tilbake til en ganske raskt da jeg skjønte at det var litt vondt for henne. Men så er jo det store spørsmålet.. Jeg er litt redd for at penisen min er en smule liten..? 16cm lang, 14cm i omkrets (5cm i diameter). Er dette helt OK? Har dere tips til stillinger for første gang, tips til å ikke komme for fort, for å gi henne den beste mulig opplevelsen osv. Er ho jeg primært bryr meg om, jeg overlever. Mvh Gutt 1 Anonymous poster hash: ccd33...c51 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) En stilling der henne er i kontroll over hvor dypt det går, Som for eks at hun sitter oppå. Det var sånn jeg og dama løste det for mange år siden.. Var i samme situasjon som deg med at begge var jomfru. Godt forspill, så tar dere det i hennes tempo, du må være tålmodig og la henne styre dette, for dette er ikke vondt for deg ! Når det kommer til størrelse så er det helt normal, verken for liten eller for stor. ( Bare lær deg og bruke den riktig så spiller det ingen rolle ) Endret 11. desember 2016 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Peisen din er mer enn stor nok. Det er rimelig stor sjans for at det ikke kommer til å skje så nye. Vær tålmodig. Lytt og spør. Prat sammen. Ikke vær flau for lyder/at du ikke får den inn/at hun ikke blir våt/boenting. Husk prevensjon og ha glidemiddel tilgjengelig. Anonymous poster hash: 9f224...392 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Ikke vær flau om du kommer for tidlig eller ikke kommer i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 71c33...16b Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 La hun styre tempoet! Annet enn det, så er det ikke så jævlig viktig bortsett fra mye forspill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ta dere tid. Lek. Eksperimenter. Prøv dere frem. Det er de beste tipsa jeg kan gi. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Som nevnt, prat sammen, kommuniser, la henne bestemme tempo (spes i starten) og gjerne la henne bestemme posisjon på hva hun føler seg mest komfortabel med, forandre gjerne posisjon om første ikke fungerte så bra. Start gjerne med en finger og så to før selve penetrering. Bruk av kondom vil også gjøre det glattere og lettere å trenge inn og bruk gjerne siliconbasert glidemiddel (eller vannbasert) om dere skulle trenge ekstra glid. Men ikke fokuser bare på penetrasjon, bruk tid til å utforske hele kroppen hennes og hun din. Kvinner trenger som regel mer tid til å bli skikkelig tent slik at hun blir klar og våt nok for samleie. Størrelsen på penisen din er garantert akkurat midt i blinken! Og ikke bli skuffet om du kommer for raskt, de første gangene så er hodet og kroppen helt gira og blir fort triggerhappy av slikt. Lykke til! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Ja, de første gangene så kommer man jo gjerne fort før man blir vant til det. Og dette er et fornuftig tips, og det er samtidig morsomt å sende hun inn i flere orgasmer før du penetrerer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Hei! Vi prøvde et par ganger, men avbrøt, ho fikk for vondt når jeg var inne. Vi prøvde enda en gang på fredag, men til tross for at det gjorde vondt, fortsatte jeg forsiktig, tok bare noen sekunder før det faktisk ble ganske alright for ho, men var fortsatt masse vondt. :/ Ho var ganske nervøs, dette hjalp andre gangen og utover da ho visste det ikke var vondt, heldigvis! Prøvde igjen på lørdag, gjorde vondt når jeg først skulle penetrere, men gikk fort over, og da var det ganske bra for hennes del, vi lærte litt om hva vi likte osv, tok en pause etter 30-40 min, før vi begyntte igjen en halvtime etterpå. Prøvde også idag, gjør vondt i begynnelsen, men blir fort bedre. (Er snakk om de første 10 sekundene, ikke lengre enn dette) Forspill et ikke noe problem. Noe jeg kan gjøre slikt at det ikke gjør vondt overhodet? Etter 30-50 min så kan det begynne å gjøre litt vondt sier ho, men ho vil gjerne fortsette. Har vi en liten pause så gjør det ingen ting. Noe å beskymre seg over? Iogmed at jeg var så nervøs for hennes del (Var vanskelig å nyte noe når jeg kun tenkte på hvordan det var for ho) så kom jeg aldri, men satser på at det bedrer seg med tiden? Merket at idag så var det mye bedre for min del, nytelse messig iallefall. Anonymous poster hash: ccd33...c51 Anonymous poster hash: ccd33...c51 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hva gjør dere før dere begynner? Tenker da på forspill. Blir hun skikkelig tent? Er det nok glid der? Og, etter 30-40 minutter blir nok noen og enhver sår og øm. Bare å ta det med ro. Et gjennomsnittlig samleie varer i 5-7 minutter. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Peisen din er mer enn stor nok. Det er rimelig stor sjans for at det ikke kommer til å skje så nye. Vær tålmodig. Lytt og spør. Prat sammen. Ikke vær flau for lyder/at du ikke får den inn/at hun ikke blir våt/boenting. Husk prevensjon og ha glidemiddel tilgjengelig. Anonymous poster hash: 9f224...392 Hæ? Hvis de ikke kan ha sex uten glidemiddel, så bør de vel revurdere det hele? Litt mer forspill løser nok det. Prevensjon? Forhåpentligvis snakker du ikke om kondom her, for virkelig sex er best og skjer uten kondom. Mitt tips: 1. IKKE bruk kondom 2. Vær sikker på at vagina er våt nok og kukken stiv nok 3. Kjør på og ha det trivelig (sammen) Endret 5. februar 2017 av zeebra Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Ikke alle damer blir skikkelig våte uansett hor kåte de er, og noen ganger er det dagsformen - på samme måte som at soldaten ikke alltid er klar til kamp selv om man har aldri så lyst. Det er bare sånn det er. Glidemiddel er etter min mening helt uvurderlig. Sex uten kondom er helt klart best, men graviditet og sykdom suger vilt. Kondom er en liten pris å betale. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Hei! Takk for svar! Kondom blir på, iallefall en god stund til. Vil ikke tvinge på henne P-piller med mindre ho vil selv. Setter alltid henne før meg. Punktum. Glidemiddel er kjøpt inn, men trengs aldri. Hun blir veldig, veldig våt. Blir endel vått når vi er ferdige, så det trenger man ikke å stresse om. Ang samleie, 30 min er det lenge? Føltes ut som det gikk veldig fort, men tre kvarter hadde plutselig gått. Anonymous poster hash: ccd33...c51 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 30 minutter med ren pumping er lenge ja. Inkludert forspill, småpauser og moro med munn og fingre så flyr timene fort - men snakker vi kun selve penetreringen så er 30 minutter lenge. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Hmm, takk for svar! Hun får ekstrem nytelse av vaginal sex, det er absolutt det beste sier ho. Leser litt på nett, og det er mange kvinner som synes at sex er dårlig med mindre de kommer? Vi kommuniserer selvsagt veldig bra, snakker absolutt om hver minste ting, bedre slik synes vi. Kanskje vi må roe oss ned med lengden da, vanligvis så når vi "koser" så går det fort mange timer, da har vi pauser osv, men har ikke prøvd det med sex enda. Etter første gangen så koste vi litt til, men da med slikking ol. til ho fikk orgasme. Andre og tredje gangen var litt mer langvarig forspill og kos etterpå, men idag så var det med en "quickie", brukte bare noen minutter på forspill til ho var ganske våt før vi hadde sex i en 30-50 min. Anonymous poster hash: ccd33...c51 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 På en måte er jeg glad for at jeg klarer å peise på lenge for hennes skyld, selv om det er ganske så kjipt å ikke komme. Men hadde vært verre om jeg kom etter bare noen minutter. Har dere noen andre tips? Tips som kan være greie uansett. Ang posisjoner så har vi kun prøvd misjonæren, og er egentlig ganske fornøyd med den. Ho liker det litt røft? Liker ihvertfall at jeg presser henne litt hardt (fort) inntil meg, fra klining til under sex, ho liker også når det er bevegelse. Jeg er jo helt grønn på dette, så jeg spør bare rett ut. Anonymous poster hash: ccd33...c51 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Bare å være kreativ, doggy og dra ho i håret. holde ho opp mot veggen. Egentlig hva som helst, bare å prøve ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg