datta Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Har flyttet meg inn i høstsemester i SIS studentbolig. På hjemmesidet dems står det et mann må ha 60 % av 30 poeng for å kunne søke forlengelse. Jeg skal ha to konteeksamen i februar (eller mellom 13 febr - 10 mars). Og er sikker på at jeg består dem 100%. Men søknadsfrist for å forlenge er 15 febr. Hva kan jeg gjør for å forlenge? Vil ikke flytte annet sted. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Ta en telefon og forklare situasjonen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
datta Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Har ringt idag tidlig. De sa at jeg må legge forklaring til søknaden og så tar de det videre. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.3.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå