Gå til innhold

Økende kriminalitet i Sverige?

Kriminalitet i Sverige  

2 stemmer

1. 1. Har Sverige opplevd en økning i voldskriminalitet etter migrantbølgen?

• Ja
      2
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I stedet for å lete etter relevant statistikk så henvender du deg til oppfatningen blant brukerne på diskusjon.no?

Jeg måtte bare starte denne diskusjonen fordi den andre tråden min ble oversvømmet av folk som avsporet debatten ved å hevde at det ikke var noen økning i kriminaliteten i Sverige. 

Statistikk er forresten ikke til å stole på i denne saken, for vi vet at svensk politi bevisst skjuler kriminalitet begått av migranter.

Lenke til kommentar

Og derfor er denne tråden rapportert, da vi ikke behøver flere tråder med samme tema. Rapporter heller det du mener er off topic i originaltråden.

Men, for å holde meg til topic her enn så lenge; hvorfor skal magefølelsen til brukerne her på forumet være en mer nøyaktig skala å måle etter? Hvis du ikke tror på tall, fordi det er en konspirasjon, da har du jo allerede bestemt deg for hva som er rett. I så måte er du i riktig del av forumet; du er ikke ute etter å spørre, du er ute etter å proklamere.

Lenke til kommentar

I stedet for å lete etter relevant statistikk så henvender du deg til oppfatningen blant brukerne på diskusjon.no?

Jeg måtte bare starte denne diskusjonen fordi den andre tråden min ble oversvømmet av folk som avsporet debatten ved å hevde at det ikke var noen økning i kriminaliteten i Sverige

Statistikk er forresten ikke til å stole på i denne saken, for vi vet at svensk politi bevisst skjuler kriminalitet begått av migranter.

Så å hevde at det ikke er noen økning er avsporing? Statistikk er ikke til å stole på. Med dette så er det naturlig å konkludere at det ikke er noen vits med debatt da alt annet enn bevis for det du vil at skal være svaret ikke er relevant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...