Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Utsikt over byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Flott utsiktsbilde over Bergen . Pent innrammet med den hvilende turgåeren . Flott komposisjon , fin fargepalett og lys . Skulle legge ut bilde men til tross for at jeg er logget på kommer det opp en melding om at jeg må være pålogget for å legge ut bilder . Det er ikke første gang dette skjer og det er j...lig .irriterende . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Flott utsiktsbilde over Bergen . Pent innrammet med den hvilende turgåeren . Flott komposisjon , fin fargepalett og lys . Skulle legge ut bilde men til tross for at jeg er logget på kommer det opp en melding om at jeg må være pålogget for å legge ut bilder . Det er ikke første gang dette skjer og det er j...lig .irriterende . Mvh Alec Hei Alec! Takk forkommentar Dette problemet skjer stadig vekk med meg også. Det som kanskje kan hjelpe er å lukke ned alle fanene og starte på nytt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif Hei Leif! Javisst er det Bergen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Helsingborg....fin by.....men er Norge så Bergen Fint utsikts bilde øver denne by? M v h Leif Hei Leif! Javisst er det Bergen. Børgen En grå og trist dag på Andøya, flere plus og nå mere vatten enn snø M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Ser ut til at du traff på akkurat den dagen det ikke regnet i 2016? Flott utsnitt og komp. Kanskje kunne kvasten oppe til venstre vært klonet bort? Men når det er sagt så vet jeg jo at det er ikke alltid like lett å finne riktig hardhet/mjukhet på kloner så det ikke synes på rein blå himmel. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg