shahin Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg og noen venner holder privat lan i Oslo sentrum, og vil gjerne ha med flere Fint om du er mellom 16 og 25 og bor i Oslo, har godt humør, shares, spillvilje osv. Klikk her for informasjon PS: Kun info på denne linken er gyldig! Endret 30. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
aC Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) ---::--- Endret 1. desember 2003 av aC Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har dere gigabit switch? Hva slags internett linje er det ut og inn der? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) PS: aC har ikke noe med arrangerig av lanet å gjøre og jeg vet ikke hvorfor han poster feilinformasjon her. Jeg lar dette snakke for seg selv: aC mest aktiv i: Feilposter 4 innlegg i dette forumet ( 27% av dette medlemmets innlegg ) Bare så dere som vil komme på lanet er oppmerksom på det, så er det KUN informasjon på hjemmesiden som gjelder. Grunnen sier seg selv, da man ikke kan ha ulik informasjon på mail/forum/webside, ved evt. endringer av starttid osv. for lanet. Jeg må også ha mailen til alle som kommer så jeg får sendt ut informasjon/endringer til deltagerne. Takk Endret 30. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
shahin Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har dere gigabit switch? Hva slags internett linje er det ut og inn der? Har ikke gigabit switch men 2 gigabit nic's i server hvis noen vil kjøre krysset. Internett er 1400/450 som nevnt (NextGentel Charlie). Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jepp, [TEP] er med på lanet Lanet blir vel sinnsykt bra om vi er 10 personer, ellers blir det vel bare utrolig bra Er noen interesserte, som sagt, mail shahin : [email protected] Håper vi får flere interesserte enn de vi har nå Enjoy! SineTwo Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hey dette hørtes kult ut! Men jeg skal på ferie den 26 desember og skal være borte i 3 måneder, så det er ikke mulig for meg. Men hvis dere skal gjøre det samme en annen gang blir jeg sikkert med, det høres kult ut. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hadde det ikke vært for at jeg skal på hytta og kjøre snowboard hele romjula, hadde jeg fint kunnet tatt meg en tur til et bra privatlan i oslo jeg. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Mhm, derfor tenkte vi at et privat lan i romjulen egentlig passer OSS perfekt - vi skal ingen steder i romjula (og jeg skal tilbake til norge innen den tid, så jeg har 1 måned på meg ). Men er det flere interesserte er det bare å gi tilbakemeldinger eller ta kontakt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ehm.. Står 200gb shares? Betyr det at man må share 200gb?! (Jeg tipper jeg er ganske på jorde) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Ehm.. Står 200gb shares? Betyr det at man må share 200gb?! (Jeg tipper jeg er ganske på jorde) Det står: <...> Shares på vanlige maskiner (100-500gb ca. pr maskin) Les retningslinjene Endret 30. november 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
shahin Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Men ja, det er hva det betyr Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det noen aldersgrense e.l.? Vi er selv 19-25, men så lenge man ikke er drittunge er man vel velkommen. Men likevel helst ikke uten 14 år, eller over 25 (med mindre du bringer sikkelig WAREZ :) Yakida! ulovligheiter på gang! ring politiet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå