OleP Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hey, lurte bare på åssen jeg kan lagre ting jeg har på MMC kortet til telefonminnet? jeg har 2 mmc kort, et på 32 mb og ett på 128 mb.. vil gjerne ha et par ting fra kortet på 32mb på det 128 mb kortet som jeg bruker. Så må derfor lagre de på telefonminnet.. er bare litt usikker på hvordan. noen som vet? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Kanskje du kunne sagt hva slags ting det er snakk om? Blir liksom litt lettere for oss andre. Du kan ta backup av 32mb kortet også kan du føre det over via pc suite hvis du bruker pc suite. Endret 30. november 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 det dreiser seg bl.a om Kodak programmet og et program kalt "Wayfinder". har ikke kabel eller noen kortleser enda, så jeg vet ikke helt åssen jeg skal få overført de programmene på det andre kortet. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har du ikke Bluetooth adapter? I så fall går det jo helt fint å bruke PcSuite for Nokia 6600, funket først ikke helt hos meg, men så virket det til slutt, der går det jo an å kopiere over filer fra minnekortet til tlf og ta backup til pc'en for senere å gjenopprette med det nye MMC-kortet i. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Har du ikke Bluetooth adapter? I så fall går det jo helt fint å bruke PcSuite for Nokia 6600, funket først ikke helt hos meg, men så virket det til slutt, der går det jo an å kopiere over filer fra minnekortet til tlf og ta backup til pc'en for senere å gjenopprette med det nye MMC-kortet i. har bestillt meg BT adapter nå men åssen kopierer jeg over filene fra minnekortet til telefonen? det er det jeg stresser med. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du installerer Nokia PcSuite for Nokia 6600 med SDK greiene, så velger du at du skal koble til via BT, Inne i PcSuite for du en fin oversikt over tlf din, som om det avr pcen din, der du ser alt du har av programvare på minnekort, og alt du har av bilder etc. på tlf. Så kan du bare kopiere mellom der, men kjeg tviler på at det er nok plass på tlf, ettersom tlf har 6 mb og minnekortet har 32, og 10 mb ledig eller noe. Men det letteste er å trykke på sikkerhetskopier, en svær knapp i PcSuite, og deretter bytte MMC kortene og gjenopprette... Hvertfall sånn jeg gjorde det... Fant et gammelt MMC-kort fra en eldgammel(2 år?) mp3spiller som jeg ikke bruker lenger. Det kortet var formatert litt rart så jeg måtte formatere på nyt da, men.. Lykke til. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Er det sånn å forstå at hvis jeg ønsker å flytte over Opera fra mmc til telefonminnet så må jeg gjøre det via bt og pc suite? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg får ikke PC Suite til å fungere med 6600 og Bluetooth adapter, men allikevel kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. Bare gjør det manuelt. Ergo; du må ikke gjøre det gjennom PC Suite - det bare anbefales. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Er det sånn å forstå at hvis jeg ønsker å flytte over Opera fra mmc til telefonminnet så må jeg gjøre det via bt og pc suite? Vet ikke jeg. Jeg sletta min, lasta ned en ny og overførte til telefonen via IR(ikke pc suite). Og når jeg installerte så kunne jeg velge om jeg skulle installere på telefonminnet eller minnekortet. Jeg valgte da telefon. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg får ikke PC Suite til å fungere med 6600 og Bluetooth adapter, men allikevel kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. Bare gjør det manuelt. Ergo; du må ikke gjøre det gjennom PC Suite - det bare anbefales. Hvordan gjør jeg manuellt da?Står det noe om det i bruksanvisningen og i såfall hvor,har ikke funnet ut det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg får ikke PC Suite til å fungere med 6600 og Bluetooth adapter, men allikevel kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. Bare gjør det manuelt. Ergo; du må ikke gjøre det gjennom PC Suite - det bare anbefales. Hvordan gjør jeg manuellt da?Står det noe om det i bruksanvisningen og i såfall hvor,har ikke funnet ut det. Jeg bare høyreklikker på filer jeg vil sende til telefonen, og velger "send til: Bluetooth". Da mottar telefonen det den skal ha. Easy som bare det. Når jeg sender filer til PC'en fra mobil, så kommer filene i en mappe som heter "bluetooth exchange folder". Lenke til kommentar
soft Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ellers så er det jo helt på bærtur å legge noe i tlf minne som ikke må være der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå