Cobba Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hallo! I de siste dagene har jeg plutselig fått problemer med adobe flash player. Jeg har prøvd flere forskjellige nettsider for å kunne installere programmet men det fører meg rett til hoved nettsiden demmes som ikke hjelper i det hele tatt. Hadde vært fantastisk hvis noen kunne forklart meg nøyaktig hvordan jeg fikser dette problemet. takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Chrome har preinstallert Flash player, så du trenger ikke å installere enda en. Fjern den gamle, oppdater Chrome og sjekk hva denne siden sier: https://helpx.adobe.com/flash-player.html Slik er det på denne maskinen. Endret 11. desember 2016 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Cobba Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Takk for svaret Men et lite problem, når jeg trykker meg inn på linken, så står det bare - Dette nettstedet tilbyr ikke sikre tilkoblinger helpx.adobe.com bruker en protokoll som ikke støttes. ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Da bør du ta et scan med malwarebytes. Høres ut som om du er infisert med noe. Bruker du Windows 10 og den antivirusen som følger med det operativsystemet? Lenke til kommentar
Cobba Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå