TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Denne tråden sier seg selv i selve tittelen. Skulle ønske at Julefergå gikk igjen på tv. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg likte Nissene på Låven, da det gikk. Men nå om dagen trur jeg ikke jeg hadde klart å se på en serie som går én gang om dagen på lineær-TV. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Vazelina Hjulkalender 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Skomakergata. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) The Julekalender med Travellin' Strawberrys. Ingen over - ingen ved siden. Endret 12. desember 2016 av Ar`Kritz 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 The Julekalender med Travellin' Strawberrys. Ingen over - ingen ved siden. sf006839.jpg Den går jo i år på Tv2. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Savner Julefergå, men ikke så mye som før, siden jeg har den på DVD og kan se den når som helst. Samme med The Julekalender og Jul i Skomakergata. Nei, det jeg savner mest, er nok "Vertshuset den gyldne hane", som NRK ikke har vist noen interesse for å sende igjen i dette årtusenet, selv om jeg ofte har prøvd å få dem til å gjøre det ved å be pent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Jeg prøvde å se The Julekalender ifjor, men det ble for teit og masete. Var nok best når man var fjortis på 90-tallet. Også ble jeg irritert over at episodene var så korte. Lineær-TV er liksom ingen vits lengre. Julefergå var den grusomste kalenderen noensinne. Fikk hetta av de dårlige vitsene (SVEEELÆÆÆÆÆ) og dialekten. Endret 13. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg elska dialekten, og svelene, og brazzen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Jeg syns dialektten dem bruker i Julefergå er rå morsom. Savner også se Teodors julekalender på Tv. Endret 13. desember 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Jeg hatet dialekten, svelene og brazzen. Jeg visste ikke hva en svele var engang før den serien. Endret 13. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Det gjorde jeg, men kun fordi jeg hadde tatt en ferje på nordvestlandet og oppdaget at de ikke hadde vafler, bare sveler. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Julefergå er totalt ræva, og The Julekalender var morsomt da jeg så på det, men bare flaut da jeg prøvde med gjennsyn. Vertshuset den gyldne hale har jeg aldri hørt om før. Men, ja, rart at den aldri har blitt resirkulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå