rvenes Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kva skjer der i gården? Noken som veit når neste åpne runde er i gang? Norwegian Mafia beta3 er planlagt lansert 5 Desember 2003 Er det ein lukket eller åpen runde? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 BETA 3 er lukket tror jeg....Bare de som hadde over 5 mill. poeng er med der....Aner ikke når den begynner....Men jeg gleder meg! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 vist det er en lukket runde,,med kun dem over 5 mill poeng...hva med alle dem som kom med sent i runden da.?.... synes det er litt surt da........ Lenke til kommentar
alexio Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 vist det er en lukket runde,,med kun dem over 5 mill poeng...hva med alle dem som kom med sent i runden da.?.... synes det er litt surt da........ jaja, da blir det i hvertfall beta3 på meg.. (34 mill poeng) --alexio Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 5 Januar neste! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva er det som er så bra med detta, har ikke helt forstått de jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå