Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Skodjevika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 God morgen lady. Mere regn då enn vi hade her, nå snø dem seneste to ukerne og masse vind Er melt regn igjen så, hvit jul? eller jul på vannski? Et fint panorame bilde M v h Leif 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Masser af stemning ..hvad tid på dagen er det taget ...? ser lidt mørkt ud nogen steder...utroligt med alt det regn altid øv..:-) 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Her ser det ut til at det er verken regn eller vind Ett fint bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Idag er jeg veldig kritisk. Kjempe fint bilde Helene, men de strømkablene ødelegge bilde her. Ikke ta det son kritikk. Hilsen. ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 God morgen lady. Mere regn då enn vi hade her, nå snø dem seneste to ukerne og masse vind Er melt regn igjen så, hvit jul? eller jul på vannski? Et fint panorame bilde M v h Leif Heldig du som har fått litt snø, det vil jeg også ha. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Masser af stemning ..hvad tid på dagen er det taget ...? ser lidt mørkt ud nogen steder...utroligt med alt det regn altid øv..:-) Takk skal du ha Suss. Bildet er tatt kl. 16.00, det blir fort mørkt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Her ser det ut til at det er verken regn eller vind Ett fint bilde. Mvh. Rolf Nei, endelig en dag uten regn. Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Idag er jeg veldig kritisk. Kjempe fint bilde Helene, men de strømkablene ødelegge bilde her. Ikke ta det son kritikk. Hilsen. ;-) Hei Jimmy! Du skal ikke være redd for å gi meg kritikk, jeg tar ikke det ille opp. Jeg lurte litt på om noen kom til å si noe om strømledningene. Jeg bruker å unngå å få med det, men dnne gangen valgte jeg å la de være en del av komposisjonen. Jeg synes det ble ok, så smaken er forskjellig. Det gjør ikke noe det. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Fint komponert bilde Helene hvor faktisk strømkablene blir en positiv del av bildet med sine linjer. Vanligvis ønsker en slike elementer bort, men ikke her. Stilig med de hvite fjellene langt der bak. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Fint komponert bilde Helene hvor faktisk strømkablene blir en positiv del av bildet med sine linjer. Vanligvis ønsker en slike elementer bort, men ikke her. Stilig med de hvite fjellene langt der bak. Mvh Ragnar Hyggelig at du likte strømledningene i bildet, jeg var veldig usikker på hva folk ville synes om dem. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Enkelt og greit - også med kraftforsyning som er med på å skape dybde i bildet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg