Gå til innhold

uæææ Skjermen sliter!

Per_B

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt meg nytt radeon 8500LE kort, og skulle prøve ut TV-utgang funksjonen. Det gikk greit og problemfritt. Men når jeg etterpå skulle skru på dataen vanlig igjen, kom det en lav pipelyd fra skjermen og og skjermbildet var totalt utydelig, bildet var der, men det flimra noe sinnsykt.

Har en Sony Trinitron Multiscan E200 skjerm, som jeg har hatt lenge uten problemer....

Er det noen som har opplevd det samme/vet hva som er galt?

Er totalt ny her, og det har kanskje vært noen lignende diskusjoner før, men please hjelp meg!

Vennlig Hilsen Per

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi inn i sikkermodus, sett tilbake instillinger for skjerm/skjermkort til default (640x480x256)og vips, du er i gang igjen!

Hvordan kommer du inn i sikkermodus spør du? Kommer litt an på hvliket OS du bruker. Spesifiser dette så er det enklere å svare på.

Lenke til kommentar

Har WinXP pro... har skrudd av feil noen ganger nå... og får noen valg på oppstart... regner med at et av valgene er safe mode, men vet ikke vilket.... får prøve meg fram litt! Takk for hjelp! men er det noen som vet hva dette skyldes? Blir helt bekymra av den pipelyden....

Lenke til kommentar

Får det ikke til! satt ned oppløsningen, og det gjorde ingen forskjell.... Så ikke tallene, men satt ned hz'en skjermen kjører på, og da ble det bare værre!!!! Noen forslag til hva som kan være galt? Kan skjermen ha tilta?

Vennlig hilsen Per

Lenke til kommentar

Jeg hadde et 7500 kort som jeg så litt på TV'en med. Når jeg skulle stille tilbake til skjermen ble det svart i høye oppløsnonger.

Jeg har i alle fall levert tilbake kortet mitt (jeg testet det på en annen maskin og der var den svart og)

Mitt forslag: Prøv det på en annen maskin og ta det derfra. (om du har en annen da...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...